d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fodbold! > ;-)
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 25,253.44
Oct 22 2010 10:59am
Quote (Provo2100 @ Oct 22 2010 04:56pm)
Giver dig 100% ret her :)
- Puyol er mr.Barca og sådan er det, han har ofret sig 100% for klubben og dens fans, det kan man kun respektere.
- Han spiller ikke optimalt mere, kan jeg godt give dig ret i, men synes stadigvæk han holder et højt bundniveau og er også grunden til at han er førstevalget.

Jaja selvfølgelig er han stadig god, ellers ville man aldrig være førstevalg for et hold som barca det gir lidt sig selv jo ..
men synes godt nok han slet ikke er så god mere som han har været det helt sikkert :-)..
Member
Gold: 20,016.00
Oct 22 2010 11:03am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 05:59pm)
Jaja selvfølgelig er han stadig god, ellers ville man aldrig være førstevalg for et hold som barca det gir lidt sig selv jo ..
men synes godt nok han slet ikke er så god mere som han har været det helt sikkert :-)..

100% en af grundene til at de ikke har haft travlt med og finde en erstatning efter floppet Chygrynskiy har også noget og gøre med hans popularitet i klubben, fansne elsker ham.
- Han er slet ikke nær så god, som tilbage i 05/06 der var han GAL!

- Hvad synes du om Mourinho, som træner for din klub?
Member
Oct 22 2010 11:08am
Mourinho har jeg altid synes er en fantastisk træner og har længe ville ha ham til real madrid fordi han kan gøre sygt meget for et hold, og jeg tvivler ikke han fører real madrid til sejr i år..
Mourinho forbereder sine spillere på alle tænkelige situation, f.eks i Chelsea hvis målmanden fik rødt eller de ikke havde en anden keeper, så skulle drogba gå ned og tag målet og han blev trænet lidt i det osv..
det er efter min mening en vanvigtig træner som tænker sådan.. og med inter mod barca fik de rødt kort og vandt alligevel. det ikke alle som kan vinde over barca med kun 10mand mener jeg :-)
Member
Oct 22 2010 11:09am
Og bla. Messi eller Xavi været ude og sige, at de er bange for real madrid meget mere end de har været efter de har fået Mourinho..
det altså store ord og få af de to spillere :-)!
Member
Oct 22 2010 11:12am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:08pm)
Mourinho har jeg altid synes er en fantastisk træner og har længe ville ha ham til real madrid fordi han kan gøre sygt meget for et hold, og jeg tvivler ikke han fører real madrid til sejr i år..
Mourinho forbereder sine spillere på alle tænkelige situation, f.eks i Chelsea hvis målmanden fik rødt eller de ikke havde en anden keeper, så skulle drogba gå ned og tag målet og han blev trænet lidt i det osv..
det er efter min mening en vanvigtig træner som tænker sådan.. og med inter mod barca fik de rødt kort og vandt alligevel. det ikke alle som kan vinde over barca med kun 10mand mener jeg :-)

Al respekt for Mourinho, verdens bedste træner NÅR han får de spillere han peger på.
- Han beskytter altid sine spillere og det er meget vigtigt i moderne fodbold, så det tager jeg også hatten af for.
- Hader hans måde og spille fodbold på, 10 mand i forsvaret er sgu for larmt.

- Godt og se Madrid tilbage på fødderne igen efter en hård periode, nu kan det være i kan give lidt modstand? :)
Member
Oct 22 2010 11:21am
Den måde han spillede på er for larmt- gir jeg dig fuldt ret i. men det var om at komme i finalen så alle ville prøve at forsvarer sig bedst muligt. og det gjorde han.
så er det jo lige meget hvordan man spiller. men ja jeg gir dig skam ret i det er for larmt ;-)

han for som regl os de spillere han vil ha ;-). prøv os lige se nogen sindsyge køb han har lavet for real. de jo sindsyge!.

og f.eks kig på inter nu. de er ved at gå lidt ned efter min mening efter de mistede mourinho. det siger altså meget om en træner!:-)..
Modstand?? det kan jeg love dig for at i får nu. men ja de har sku været lidt ned, men de ved at komme op igen!:-)
Member
Oct 22 2010 11:31am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:21pm)
Den måde han spillede på er for larmt- gir jeg dig fuldt ret i. men det var om at komme i finalen så alle ville prøve at forsvarer sig bedst muligt. og det gjorde han.
så er det jo lige meget hvordan man spiller. men ja jeg gir dig skam ret i det er for larmt ;-)

han for som regl os de spillere han vil ha ;-). prøv os lige se nogen sindsyge køb han har lavet for real. de jo sindsyge!.

og f.eks kig på inter nu. de er ved at gå lidt ned efter min mening efter de mistede mourinho. det siger altså meget om en træner!:-)..
Modstand?? det kan jeg love dig for at i får nu. men ja de har sku været lidt ned, men de ved at komme op igen!:-)

Han har altid spillet destruktivt fodbold og det vil han højst sandsynligt blive ved med, dog er han tvunget til og have noget kreativitet i spillet når han er træner i Madrid.

- Ja manden hiver altid ud efter specifike spillere, som klubben altid skal betale dyre domme for, men man kan så sige at indtil nu har det næsten kun været gode investeringer han har lavet for hans klubber. ;)

Synes faktisk at Inter klare det overraskende godt forhold til og gå fra Mourinho til Benitez, der er en del klasse forskel på de to og en anden måde og spille/sætte holdet på.
- De har da fået nogle gode sejr i CL indtil videre og Eto'o er begyndt og lave mål nu.

Barcas indkøb de sidste 2 år har været lidt "bob bob" altså selvfølgelig er David Villa et stjerne køb, dog laver manden ingen mål ! :S
- Mascherano er alt for fed, men har kun floppet indtil nu, som om han ikke kan finde sig selv i Spansk fodbold endnu, det kan selvfølgelig også tage tid.
- Forsvarstossen, som skulle erstatte Puyol, var jo ren og skær flop.
- Zlatan var hjernedød i starten, MEN så gik det også galt... han var ellers en target man, som er det vi lidt har brug for nu, dog er jeg meget større fan af David Villa og håber inderligt at han slår igennem, SNART!
- Adriano har været crap indtil videre, men er selvfølgelig også rimelig ny, så jeg venter med og bedømme ham og Mascherano alt for meget endnu, da jeg faktisk tror på at de begge kan blive gode for klubben.

Jeg havde ellers ønsket og hente en Torres til angrebet og så smide Villa ud på kanten, men så hvis han beviser at han kan spille centralt i Barca er det også fint sådan, men så er spørgsmålet om Pedro er helt klar til og tage så vigtig en rolle på venstre kanten.
- Ellers må vi ud og hente en der kan trylle lidt derude.
Member
Oct 22 2010 11:38am
Jeg gir dig stortset ret i alt faktisk :-)..
men synes nu stadig ikke inter klarer sig så godt som før.

det eneste gode køb barca har lavet er David Villa, men jeg tvivler virkelig meget på om han vil kunne passe ind i barcas spille stil, det tror jeg nemlig ikke..
torres er dog ikke en spiller jeg ville hente til barca. så heller brug en spiller som pedre eller bojan, som begge er to kæmpe talenter .:-)
men David Villa skal fandme ud på den kant der han meget bedre :-) !
Member
Oct 22 2010 11:43am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:38pm)
Jeg gir dig stortset ret i alt faktisk :-)..
men synes nu stadig ikke inter klarer sig så godt som før.

det eneste gode køb barca har lavet er David Villa, men jeg tvivler virkelig meget på om han vil kunne passe ind i barcas spille stil, det tror jeg nemlig ikke..
torres er dog ikke en spiller jeg ville hente til barca. så heller brug en spiller som pedre eller bojan, som begge er to kæmpe talenter .:-)
men David Villa skal fandme ud på den kant der han meget bedre :-) !

Hehe :)
well jeg havde i tankerne og bruge Torres som en target man, så har vi også en der kan få nogle høje bolde, samtidig med at han har speeden og noget styrke med sig.

-------------Torres-------------
-Villa--------------------Messi-

Noget i den stil ville sgu være sindsygt!
- Synes faktisk at Villa gjorder det rigtig godt i starten da han var ude i venstre kant og man havde Zlatan på toppen.
- Tror dog at Barca prøver og spille Villa, som en ny slags Eto'o

Tror også på at Mascherano kan blive et beast, han er flyvende hurtig og det er netop den type de har brug for når de har trukket 9 mand frem og der er ingen til og dække op for et kontra angreb.
- Det er jo noget af det han er sindsyg dygtig til, komme tilbage og clear.

- Undskylder den anden sætning blev så lang! :)
Member
Oct 22 2010 11:47am
Arrrrg så ville jeg heller sætte den sådan her op

-------------Bojan-------------
-Villa--------------------Messi-

men bojan er bare ikke helt klar til at spille en hel kamp endnu, desværre, men han bliver uden tvivl en stjerne..
men torres er for tit skadet og spiller ikke lige så godt mere synes jeg.
De skulle aldrig nogensinde ha slogt Eto'o han er og forbliver en sindsyg spillere!
Zlatan er ikke speciel god har jeg aldrig nogen sinde synes..

Mascherano, det er han der fra liverpool eller har spillet i liverpool ikke ? er ikke helt sikker på hvem han er lige nu.

det skal du da ikke undskylde for?:-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123414Next
Add Reply New Topic New Poll