Quote (Uartig @ Oct 22 2010 06:21pm)
Den måde han spillede på er for larmt- gir jeg dig fuldt ret i. men det var om at komme i finalen så alle ville prøve at forsvarer sig bedst muligt. og det gjorde han.
så er det jo lige meget hvordan man spiller. men ja jeg gir dig skam ret i det er for larmt ;-)
han for som regl os de spillere han vil ha ;-). prøv os lige se nogen sindsyge køb han har lavet for real. de jo sindsyge!.
og f.eks kig på inter nu. de er ved at gå lidt ned efter min mening efter de mistede mourinho. det siger altså meget om en træner!:-)..
Modstand?? det kan jeg love dig for at i får nu. men ja de har sku været lidt ned, men de ved at komme op igen!:-)
Han har altid spillet destruktivt fodbold og det vil han højst sandsynligt blive ved med, dog er han tvunget til og have noget kreativitet i spillet når han er træner i Madrid.
- Ja manden hiver altid ud efter specifike spillere, som klubben altid skal betale dyre domme for, men man kan så sige at indtil nu har det næsten kun været gode investeringer han har lavet for hans klubber.

Synes faktisk at Inter klare det overraskende godt forhold til og gå fra Mourinho til Benitez, der er en del klasse forskel på de to og en anden måde og spille/sætte holdet på.
- De har da fået nogle gode sejr i CL indtil videre og Eto'o er begyndt og lave mål nu.
Barcas indkøb de sidste 2 år har været lidt "bob bob" altså selvfølgelig er David Villa et stjerne køb, dog laver manden ingen mål ! :S
- Mascherano er alt for fed, men har kun floppet indtil nu, som om han ikke kan finde sig selv i Spansk fodbold endnu, det kan selvfølgelig også tage tid.
- Forsvarstossen, som skulle erstatte Puyol, var jo ren og skær flop.
- Zlatan var hjernedød i starten, MEN så gik det også galt... han var ellers en target man, som er det vi lidt har brug for nu, dog er jeg meget større fan af David Villa og håber inderligt at han slår igennem, SNART!
- Adriano har været crap indtil videre, men er selvfølgelig også rimelig ny, så jeg venter med og bedømme ham og Mascherano alt for meget endnu, da jeg faktisk tror på at de begge kan blive gode for klubben.
Jeg havde ellers ønsket og hente en Torres til angrebet og så smide Villa ud på kanten, men så hvis han beviser at han kan spille centralt i Barca er det også fint sådan, men så er spørgsmålet om Pedro er helt klar til og tage så vigtig en rolle på venstre kanten.
- Ellers må vi ud og hente en der kan trylle lidt derude.