Quote (One @ Sep 30 2010 10:35pm)
Jeg overvejer bestemt også at købe det

Det skal du helt sikkert!

Skal ud at have købt det, det ser super fedt ud.
Klart så fedt, som det ser ud, hvis ikke mere.
Super fedt spil. Var ovre hos en ven det meste af dagen, regner selv med at hente det imorgen.
Ærgerligt den måde straffespark skal sparkes som, og jeg synes også nemt at man kan få et straffespark på ''hands''. Mon det er fordi jeg spiller semi-pro, at computeren simpelthen ikke er bedre??
Håber det lidt, ellers fedt spil og grafikken er de da helt gået amok med :) Super fedt.
Jeg har ikke selv prøvet at "få" straffe ved hand balls endnu, har faktisk kun begået et straffe indtil videre, dog ved en lille tryk fejl
- Det kan da godt tænkes at det kan have en indlflydelse på hvordan de afvikler situationerne, ellers tror jeg bare det er fordi du er ret "heldig"
- Jeg har kun lige haft en smule tid med spillet, da jeg stadigvæk er igang med en masse ting omkring flytning osv.. Men jeg startede på Manager Mode og det er da blevet vildt ekstremt, denne her gang føler man virkelig, at man er en "manager"
Til alle jer, som stadigvæk ikke er sikre på at blive en af de mange ejere af det her fantastiske spil... KØB DET!

/Provo