Quote (JelleDK @ Sep 22 2010 08:13pm)
Jeg har tænkt mig at starte en char op, i den nye ladder..
Men da det ikke er alle, som kan spille 24/7. Så vil jeg lave et team, for folk, som ikke kan spille hele natten..
Jeg satser ikke på, at vi bliver de første hos baal på hell, men vi skal nok komme dertil..
Hvad i bør skrive i jeres post, hvis i er intra er:
Hvad tid i kan spille fra og til.
Hvad char/build du vil spille. (kom med flere muligheder, da alle ikke kan være den samme.)
Hvordan du synes drop skal fordeles.
Hvis du synes mere skal nævnes så skriv det.
Her er mine svar, på spørgsmåle..
- Jeg kan spille fra ca 17 - 23.30.
- Kan spille smiter, zealer, summoner (necro). Hvis det er en helt fjerde der mangler i sidste ende, kan jeg spille den.
- Hvis ingen kan bruge droppet, sælges det og deles ud. Hvis der er en som kan bruge det, får personen den. Hvis flere kan bruge det, får svageste person det.
Kom med jeres..
LOL jeg kan kune spille samme tid nogenlunde pga. skole

jeg er fresh højstsandsynligt, os frisk på skype imens