d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Reset Team
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Sep 25 2010 12:45pm
Jeg kommer til at spille fra 4 til 22.00-23.00 ca..
Og jeg laver en Java
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 25 2010 02:30pm
Det er godt at se, at der er folk, som er interesseret i dette..
Så indtil videre kan jeg se, at der vil blive lavet:
1 Java, 1 bowa/java, FB sorc og smiter..

Så mangler vi en barb, druid og 2 random chars..
Ser gerne de random chars som hammer og cold eller lightning sorc..
Men folk er velkommen til at vælge andre end dem som er nævnt..
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Sep 25 2010 03:09pm
Quote (JelleDK @ Sep 25 2010 09:30pm)
Det er godt at se, at der er folk, som er interesseret i dette..
Så indtil videre kan jeg se, at der vil blive lavet:
1 Java, 1 bowa/java, FB sorc og smiter..

Så mangler vi en barb, druid og 2 random chars..
Ser gerne de random chars som hammer og cold eller lightning sorc..
Men folk er velkommen til at vælge andre end dem som er nævnt..


De 2 randoms, skulle helst gerne være en cold sorc (blizz >) og nec (summoner >)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Sep 26 2010 07:49am
Quote (Provo2100 @ Sep 25 2010 11:09pm)
De 2 randoms, skulle helst gerne være en cold sorc (blizz >) og nec (summoner >)


Hvis du ser hvad jeg skriver.. Så siger jeg ikke at folk skal være det jeg skrev..
Men hvis du vil have indflydelse på hvad char der skal være med i teamet, så join det.. Ellers er det op til personerne som gerne vil spille, som vælger hvad de vil være..
Member
Posts: 13,204
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,394.00
Sep 26 2010 08:31am
Quote (JelleDK @ Sep 26 2010 02:49pm)
Hvis du ser hvad jeg skriver.. Så siger jeg ikke at folk skal være det jeg skrev..
Men hvis du vil have indflydelse på hvad char der skal være med i teamet, så join det.. Ellers er det op til personerne som gerne vil spille, som vælger hvad de vil være..


Rolig nu mester, det var mere rettet imod at få det bedst muligede ud af dine spots, selvom at folk selvfølgelig selv har lov til og vælge, medmindre du KUN vil have bestemte typer i teamet.
- Har ingen planer om at joine jeres team, da jeg ikke spiller d2 pt og hvis jeg gjorder var jeg allerede på det andet hold.

Held og lykke med holdet anyways. :)

/Provo
Member
Posts: 105,405
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Sep 26 2010 01:18pm
Så er mit hold så småt samlet.

Bump og held og lykke med at lave et hold JelleDK.
Member
Posts: 11,073
Joined: Jul 29 2008
Gold: 2.00
Sep 26 2010 07:03pm
ha held og lykke :).

det skal nok komme til at virke.
og folk skal nok komme :)
Member
Posts: 13,577
Joined: Aug 29 2007
Gold: 1,002.00
Sep 27 2010 04:52am
Quote (JelleDK @ Sep 22 2010 08:13pm)
Jeg har tænkt mig at starte en char op, i den nye ladder..
Men da det ikke er alle, som kan spille 24/7. Så vil jeg lave et team, for folk, som ikke kan spille hele natten..

Jeg satser ikke på, at vi bliver de første hos baal på hell, men vi skal nok komme dertil..

Hvad i bør skrive i jeres post, hvis i er intra er:
Hvad tid i kan spille fra og til.
Hvad char/build du vil spille. (kom med flere muligheder, da alle ikke kan være den samme.)
Hvordan du synes drop skal fordeles.

Hvis du synes mere skal nævnes så skriv det.


Her er mine svar, på spørgsmåle..

- Jeg kan spille fra ca 17 - 23.30.
- Kan spille smiter, zealer, summoner (necro). Hvis det er en helt fjerde der mangler i sidste ende, kan jeg spille den.
- Hvis ingen kan bruge droppet, sælges det og deles ud. Hvis der er en som kan bruge det, får personen den. Hvis flere kan bruge det, får svageste person det.

Kom med jeres..


LOL jeg kan kune spille samme tid nogenlunde pga. skole :D


jeg er fresh højstsandsynligt, os frisk på skype imens
Member
Posts: 3,200
Joined: Nov 8 2005
Gold: 122,626.00
Sep 27 2010 04:58am
Halløj, jeg er frisk på at få team til hell baalruns (asap) ;>

- Jeg kan spille fra 14:20/15:30 til 01:00/02:00 hver dag, det skal dog siges at jeg studere, så der kan komme en aflevering i klemme, men sådan som det ser ud nu er jeg langt foran med afleveringerne, men bare så du har et overview.
- Jeg er stort set frisk på alt, jeg kan dog se at i mangler en barb, druid og 2 randoms, så jeg kan da lige brugen lidt af skolentiden til at komme frem til en klasse, hvis i altså er friske på mit tilbud.
- Deling af loot lyder mere end fint, da vi ikke skal skændes over det crap, så hellere komme videre så vi i sidste ende kan skaffe noget bedre.

Member
Posts: 4,964
Joined: Oct 24 2009
Gold: 0.49
Sep 27 2010 10:07am
Quote (blizzie @ Sep 25 2010 08:03pm)
Hvis jeg havde tid til at spille mere end et par timer hver anden uge kunne det være fedt :) Tænker lidt på at lave en trapsin og måske en lightsorc hvis ik infy bliver alt for dyr efter reset :S

Men jeg vil da gerne være med så meget jeg nu kan

Mvh Lars


TRapsin & Soso`s med infy på er Bm ^^ Bare så du ved det

Derfor får du nok haters : D

This post was edited by StyLex on Sep 27 2010 10:07am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll