Quote (ZwiX @ Sep 21 2010 09:47pm)
Selv kan jeg 24/7,
enten lader jeg være med at sove eller tager bærbar med i skole, da jeg ikke har nogen specifik lære kan jeg spille hele dagen.
Det skulle jeg også mene jeg havde hørt før, men da jeg fik en PM med at scammer ville vi helst ikke have, så var det dejligt lige at få historen, og jeg tror på dig.
Tænkte på om jeg kunne for info navn, alder, om du har skype, og link til den anden spiller du snakker (;
Ja, som du også kan se drejer "Scammed" sig kun om 400 Fg, - Det er i hvert fald ikke noget jeg personligt vil snyde for, hvis jeg overhovedet SKULLE snyde. - Du kan se, at jeg har 82 Guild Point, som jeg selv mener er en del, og som jeg faktisk også gerne vil forøge, hvis jeg altså havde adgangen til det.
Min anden kammerat er Lopobasse som også er min IRL ven/nabo. -> Primært LS spiller herinde, men han ved midst ligeså meget om D2 som jeg gør, hvis han ikke ved mere.
Jeg hedder Christian Kjærgaard - 17 år gammel - bor i en forstad "Risskov/Egå" til Århus i Jylland. Mit skype navn er: ChestkJeg har spillet faktisk siden Patch 1.09 - så nu burde jeg i hvert fald vide den basale fremgangs måde og mening ved spillet.This post was edited by Chestk on Sep 21 2010 02:03pm