d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Åbn Diablo 2gange
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Aug 19 2010 01:55am
Quote (ZwiX @ 18 Aug 2010 18:39)
D2l o a d e r, der skulle være et eller andet sand(et eller andet)


ved nu godt hvad det hedder, vidste bare ikke om vi måtte skrive om det, for aner ikke om det bliver betragtet som snyd :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll