Quote (MrLennon @ Jul 24 2010 04:00pm)
Jeg ser ingen grund til at diskutere med dig, du skriver konstant "folk skal dit, folk skal dat".. Kom ned fra tronen, få et Blowjob og slap lidt af.. du går på HHX, du er vel nok en helt.. du har dine holdninger og du tror de fører dig til glæde, lad os finde vores egne veje, lad os andre være og lad os selv tage en beslutning.. Hvis folk vil være håndværkere skal de have lov til det, og hvis folk vil være bogholder, så skal de også have lov til det.. stop dit højreorienterede pis og stik en finger i jorden..
1. Jeg er færdig med HHX
2. Få noget boglig viden om hvad du snakker om før du åbner din mund. Du aner jo ikke en dyt om international økonomi - hvilket er fint nok, men så skal man heller ikke prøve at agere som om man vidste det hele. Du regner med at din HG og 2x10. klasse har gjort dig til en verdenskarl, men skal jeg fortælle dig noget?
Ude i erhvervslivet er en HG uddannelse næsten ingenting værd. Jeg giver manden(OxeV) et råd da han stadig går i folkeskolen og dermed vel ikke er 100 procent på hvad han vil. Jeg kan da godt selv huske da jeg gik i folkeskole og synes at alt med scooter og sprut var pisse spændende, jeg var endda selv skoletræt. Men jeg læste videre da jeg fik at vide af alle dem som havde taget en håndværkeruddannelse de havde fortrudt de ikke tog en gymnasiel uddannelse. Det er rimelig opsigtsvækkende, synes du ikke?
At du ikke kan fatte hvad jeg snakker om, betyder ikke at du skal komme med en masse hash undskyldninger..