Quote (JelleDK @ 25 Jun 2010 10:10)
Det forsvinder først, når du joiner et game, hvor der er et andet bb, med samme ilvl.. Det er ihvertfald sådan jeg har forstået det..
Men du kan aldrig værre sikker på, om det er perm.. Så behold du det bare, da folk sikkert vil antyde det er unperm..
Alle items har et itemID, som er unikt (medmindre et item er dupet, da vil to items kunne have samme itemID). Hvis to itemID's "clasher" sammen i et spil, vil det ene item forsvinde da det ikke kan lade sig gøre at have to ens itemID's.
Derudover kører Blizzard et passivt systemscanningsmodul kaldet Ruststorm, der som nævnt er en del af Warden, og det tjekker, samt markerer duplikerede items og sletter dem.
Det er min opfattelse at det består af en database med alle itemID's og når du går ind i et spil løber den dine items igennem registret, og hvis den finder et andet match så sletter den dit item, da det som sagt ikke kan eksistere to gange.
Quote (MrLennon @ 25 Jun 2010 12:43)
Der findes ikke perm bugged items mere i denne verden.. thats for sure.. xD
Forkert.
Dengang man indførte bugbelt f.eks. på lukkede realms (Europe), dupede man det og man har senere via den aktive Ruststorm fået fjernet en hel del af disse importerede items såsom ITH items, der opstod som en funktion af en fejl i en gammel version af Ruststorm, men af en eller anden grund blev nogle bugbelts og bugged tals armor ikke registreret (jeg tror ikke at deres itemID har været i databasen, og jeg ved ikke hvorfor). Det er de items der blev tilovers dengang der er permanente, da deres ID ikke figurer i den passive Ruststorm database og derfor forsvinder de ikke.
De bugbelts/talarmors der er duped ud fra disse permanente items må blive registreret da de forsvinder i ny og næ, hvis ikke de temp bannes eller clasher i et spil.
Det er sådan at jeg har forstået det i hvert fald.