d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Vote For Rap Sanger > Hvem Er Den Bedste?
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 100.38
Apr 1 2010 01:16pm
Quote (Kushage @ Apr 1 2010 08:14pm)
Well, Eminem er da klart en af rappens rigtig tunge drenge, men jeg ved ikke om han er den bedste!
Du har jo også kun nævnt hitliste-rappere? :) Hvad med noget undergrund?

1. Drake er ikke en 'rapper' - bare et nyt 1hit-wonder! Han har heller ikke engang lavet en skive, så jeg forstår ikke du nævner ham?

2. Lil' Wayne? Han er da klart den MEST overvurderede rapper in the game. Han laver jo noget nyt hver uge, og det seneste udspil 'Rebirth' kan jo overhovedet ikke kaldes rap?

3. D12 er en gruppe, så de kan jo heller ikke vinde..

4. Biggie og pac er begge døde, såå.. Heller ikke :)

5. Snoop Dogg var måske engang den bedste, men han lever på sit navn nu til dags.

6. Du burde ha' mange flere rappere med - too many best mcs to name 'em :)

Nævn nogle gode underground rappere.

Member
Gold: 60.00
Apr 1 2010 01:19pm
Quote (OxeV @ 1 Apr 2010 20:16)
Nævn nogle gode underground rappere.

Igen, ikke for at lyde som en idiot, men too many to name!!
Du bliver jo nødt til at indkredse det lidt. Der er jo snart så mange stilarter indenfor rap, så at finde en overall best kan ikke lade sig gøre.
Member
Gold: 100.38
Apr 1 2010 01:24pm
Quote (Kushage @ Apr 1 2010 08:19pm)
Igen, ikke for at lyde som en idiot, men too many to name!!
Du bliver jo nødt til at indkredse det lidt. Der er jo snart så mange stilarter indenfor rap, så at finde en overall best kan ikke lade sig gøre.

Okay så nævn de 10 bedste du kan lide.
Member
Gold: 1.06
Apr 1 2010 02:57pm
Quote (Kushage @ Apr 1 2010 09:14pm)
Well, Eminem er da klart en af rappens rigtig tunge drenge, men jeg ved ikke om han er den bedste!
Du har jo også kun nævnt hitliste-rappere? :) Hvad med noget undergrund?

1. Drake er ikke en 'rapper' - bare et nyt 1hit-wonder! Han har heller ikke engang lavet en skive, så jeg forstår ikke du nævner ham?

2. Lil' Wayne? Han er da klart den MEST overvurderede rapper in the game. Han laver jo noget nyt hver uge, og det seneste udspil 'Rebirth' kan jo overhovedet ikke kaldes rap?

3. D12 er en gruppe, så de kan jo heller ikke vinde..

4. Biggie og pac er begge døde, såå.. Heller ikke :)

5. Snoop Dogg var måske engang den bedste, men han lever på sit navn nu til dags.

6. Du burde ha' mange flere rappere med - too many best mcs to name 'em :)

skulle også ha lave drake om til soulja boy men glemte det.
det med d12 nemte jeg at du kan voter en en rapper de rapper af lige vel aldrig solo men mener stadig de skulle ha en chance og være med
biggie og 2pac er døde og det vil jeg skide på de var nogen af de bedste rapper ever
men hvis du har et problem med min vote kan du bare lade være med at stæmme og poste her.
har ikke brug for spam her kun votes og post fra folk som har en menen om de ppl der er nominet
ellers har jeg ikke brug for posts her tak.
Member
Apr 1 2010 05:45pm
Quote (The_Sigan @ 1 Apr 2010 21:57)
skulle også ha lave drake om til soulja boy men glemte det.
det med d12 nemte jeg at du kan voter en en rapper de rapper af lige vel aldrig solo men mener stadig de skulle ha en chance og være med
biggie og 2pac er døde og det vil jeg skide på de var nogen af de bedste rapper ever
men hvis du har et problem med min vote kan du bare lade være med at stæmme og poste her.
har ikke brug for spam her kun votes og post fra folk som har en menen om de ppl der er nominet
ellers har jeg ikke brug for posts her tak.

Først.. Soulja Boy er da næsten også værre end Drake? :D Han er jo bare kendt pga. sine ringetone sales.
Og jo, de forskellige artister i D12 rapper også hver for sig, f.eks. Bizzare og Switfy McVay? Ikke mindst Eminem?
2Pac og B.I.G. er også klart nogle af de største OG bedste indenfor hiphoppen/rappens historie, no doubt about that :)
For det andet så spammer jeg da ikke din post på nogen måde? :huh: Jeg giver da bare et uddybet svar, er det nu forkert?
Bare fordi vi ikke deler mening, behøver du jo ikke være fjendtlig :)
Member
Apr 1 2010 06:02pm
Quote (Kushage @ Apr 2 2010 01:45am)
Først.. Soulja Boy er da næsten også værre end Drake? :D Han er jo bare kendt pga. sine ringetone sales.
Og jo, de forskellige artister i D12 rapper også hver for sig, f.eks. Bizzare og Switfy McVay? Ikke mindst Eminem?
2Pac og B.I.G. er også klart nogle af de største OG bedste indenfor hiphoppen/rappens historie, no doubt about that :)
For det andet så spammer jeg da ikke din post på nogen måde? :huh: Jeg giver da bare et uddybet svar, er det nu forkert?
Bare fordi vi ikke deler mening, behøver du jo ikke være fjendtlig :)

nej men ligesom den her post du lige posted tager jeg som spam
jeg vil ha rap debat om nye sange sanger og ikke diskuterer om hvem der skulle være på listen og ikke.
Member
Apr 1 2010 06:07pm
Quote (The_Sigan @ 2 Apr 2010 01:02)
nej men ligesom den her post du lige posted tager jeg som spam
jeg vil ha rap debat om nye sange sanger og ikke diskuterer om hvem der skulle være på listen og ikke.

Prøv lige at læs det én gang til, og hør hvordan det lyder i dine ører?
For med det du siger der, modsiger du dit eget topic, vil du ikke sige det? :rofl:
Member
Apr 1 2010 06:16pm
Quote (Kushage @ Apr 2 2010 02:07am)
Prøv lige at læs det én gang til, og hør hvordan det lyder i dine ører?
For med det du siger der, modsiger du dit eget topic, vil du ikke sige det? :rofl:

sider og sover spiller css og laver topic's atm men anyway stop posting her hvis du ikke bare kan holde dig til at stemme det er det jeg lavet topicen for
tak.
Member
Gold: 2.10
Apr 2 2010 04:11am
du ka ik både tage d12 & eminem mate. :D

men klart voted på 2pac (:

This post was edited by YekciiM on Apr 2 2010 04:12am
Member
Gold: 490.00
Apr 2 2010 09:05am
Er ikke sen til at indrømme at jeg er gigantisk eminem fan, men der er SÅ mange rappere der er langt langt langt over ham, både flow og lyric.
Rakim, Nas, Brother Ali, Jedi mind tricks, Wu-tang clan, Lauryn hill, Immortal technique, mobb deep..
Listen er uendelig.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll