d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ladder Slasher :) > !
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 28 2009 12:48pm
Quote (Monze @ Oct 28 2009 08 :45pm)
Mf i ladder slasher er mindst lige så sjovt som i d2. Ikke noget med at bruge tid på at komme til den sammen kedelige boss som aligevel dør til ens overpowerede hammerdin og ingen latterlige realm downs. Bare hack 'n' slash :rofl:

Ja hvis man gider bruge 30k fg på ting.
Member
Gold: 253,169.00
Oct 28 2009 01:18pm
Quote (xol3 @ 28 Oct 2009 19:48)
Ja hvis man gider bruge 30k fg på ting.

30k er laaaaangt fra nødvendigt. Bare se en magician som ofte bliver brugt til welling. De er endda endnu billigere hvis du bare vil solo arena. Desuden er der meeget lidt fg tilbage at hente i d2 med mindre man bliver sygt heldig.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Oct 28 2009 01:38pm
Quote (Monze @ Oct 28 2009 09 :18pm)
30k er laaaaangt fra nødvendigt. Bare se en magician som ofte bliver brugt til welling. De er endda endnu billigere hvis du bare vil solo arena. Desuden er der meeget lidt fg tilbage at hente i d2 med mindre man bliver sygt heldig.

hehe jeg var næsten for nærig til at købe nye ting hver femte level til 10 fg each eller mindre.
Member
Gold: 4,084.84
Oct 28 2009 02:07pm
Quote (Monze @ Oct 28 2009 09:18pm)

Jeg giver dig helt ret.

Hvis du invistere lidt fg, så får du 10x igen, hvis ikke mere.

Og indtil der er reset i d2, så er dette en god måde at tjene på
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Oct 28 2009 02:26pm
Quote (Chestk @ Oct 28 2009 10:07pm)
Jeg giver dig helt ret.

Hvis du invistere lidt fg, så får du 10x igen, hvis ikke mere.

Og indtil der er reset i d2, så er dette en god måde at tjene på

Vil personligt sige at LS nok er den dårligste måde at tjene fg på, og mener da også +90% af de slashers jeg kender har et enormt underskud :)

Hvis du kun slasher for fg bliver det hurtigt røv sygt, imo. På den anden side, hvis du bliver bidt af det, ender du med at bruge alt dit fg på nyt gear :P

-Men hvis du udelukkende går efter fg, vil jeg umiddelbart sige det sikreste er salg af Guild Points og salg af glyphables / mutables, som der også begynder at komme skub i. Synes sgu der er for mange tusind kills mellem decent drops til at mf helt kan betale sig :D
Member
Gold: 1.90
Oct 28 2009 02:41pm
Quote (Sunline @ 28 Oct 2009 21:26)
Vil personligt sige at LS nok er den dårligste måde at tjene fg på, og mener da også +90% af de slashers jeg kender har et enormt underskud :)

Hvis du kun slasher for fg bliver det hurtigt røv sygt, imo. På den anden side, hvis du bliver bidt af det, ender du med at bruge alt dit fg på nyt gear :P

-Men hvis du udelukkende går efter fg, vil jeg umiddelbart sige det sikreste er salg af Guild Points og salg af glyphables / mutables, som der også begynder at komme skub i. Synes sgu der er for mange tusind kills mellem decent drops til at mf helt kan betale sig :D

hvordan kan man få underskud i et spil hvor du kan sælge alt hvad du køber o.O så er man sku da en retard. jeg mener det koster jo ikke noget at spille det?
Member
Gold: 253,169.00
Oct 28 2009 02:44pm
Quote (Sunline @ 28 Oct 2009 21:26)

Det samme kan vel siges om d2. Mf en hel dag og find hvad? en soj der kan sælges for 15fg? Grafikken er ikke prængende i d2 og bosserne er ikke svære så det kører bare på automatikken.
Member
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Oct 28 2009 03:48pm
Quote (rasmusthorup @ Oct 28 2009 10:41pm)
hvordan kan man få underskud i et spil hvor du kan sælge alt hvad du køber o.O så er man sku da en retard. jeg mener det koster jo ikke noget at spille det?

Priserne på langt de fleste items falder hele tiden, nogle mere end andre. Det koster dig også 5% af prisen at sælge et item, så selvom du kan videresælge til samme pris, taber du stadig fg. Derudover vælger de fleste at bruge det fg de tjener, på at optimere deres gear og dermed deres climbs. Reelt tab ligger dog nok mest på faldende priser for de fleste.

Quote (Monze @ Oct 28 2009 10:44pm)
Det samme kan vel siges om d2. Mf en hel dag og find hvad? en soj der kan sælges for 15fg? Grafikken er ikke prængende i d2 og bosserne er ikke svære så det kører bare på automatikken.

Hehe, præcis :P Hvis man skal gøre det, skal det være fordi man synes selve 'hunten' er underholdende, ellers er der ikke så god mening i det.
Member
Gold: 0.00
Oct 29 2009 12:55am
Quote (Sunline @ 28 Oct 2009 22:26)

Du kan nemt få 100-200fg hver måned bare ved at sælge alt det junk man finder
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll