d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Til Alle Som Spiller Cs Og Cs Source > True Dat,
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 10.75
Sep 7 2009 07:05am
Quote (Guunba @ Mon, Sep 7 2009, 01:53pm)
Korrekt.

At bruge wallhack lærer dig om andres reaktioner og måder at spille på, meget bedre end hvis du er uvidende om halvdelen af hvad de laver.
Aimbot gør dig dog ikke bedre til at ramme....
Faktisk bruger en del claner wallhack til at se hvad kan lade sig gøre og ikke gøre. Til at vise hvordan folk opererer. Dette får dig til at vide i hvilke situationer hvordan du skal reagerer fremover.
Der er dog den forskel at på pubs, er wallhack stort set kun brugbart som lærings kit, hvis man spiller mod gode spillere, for som i poker, hvis spillerne er nybegyndere kan de ikke bluffes.

Som spiller lærer man rigtigt meget om taktikken og måderne at spille på. Som spiller bliver du ikke bedre til at ramme...

Så ja, du kan ende som en spiller der ved alt og kan alt, på nær at slå din fjende ihjel.... Og det er her at skills som man kalder det viser sig.
At vide er ikke at kunne.

edit: At lære din fjende at kende er dit første værktøj til at vinde.

Fx Dust 2 hvor T lige har plantet bomben på B. Man ved efter at have brugt wh hvor de går hen, hvertfald typisk og er derfor bedre rustet til at defuse bomben. Præcis.
Member
Gold: 0.80
Sep 7 2009 07:26am
3 røde her Spiller source :D
Member
Gold: 0.00
Sep 7 2009 07:27am
Quote (uaW @ Mon, 7 Sep 2009, 14:26)
3 røde her Spiller source :D

Mener jeg er 1 blå i 1.6

Har ikke været der inde i noget tid.
Member
Gold: 253,169.00
Sep 7 2009 08:04am
Jeg er rød derinde. Det er bare en skam at der uddeles point på ffa serverne da de betyder en masse camp og at du kan ramme i ffa betyder ikke du klarer dig godt i 5on5.
Member
Gold: 2.19
Sep 7 2009 08:26am
Fuck i stinker alle sammen =D.

Jeg er normalt 3 sorte, men så røg jeg så ned på kun 2 pga. radarhack.

Og jeg har 22 frags i ffa ^^
7,2k i gather
500 i ladder
Member
Gold: 1.90
Sep 7 2009 08:32am
hvis man ikke kender det så er man langt væk xD og ja man bliver bedre af at cheate. men man bliver endnu bedre af at tabe :P

This post was edited by rasmusthorup on Sep 7 2009 08:34am
Member
Gold: 3,770.00
Sep 7 2009 09:26am
Guunba og Sunshines ^^ Jeres spilforståelse må være lig nul, hvis i har brug for wh..

No offense, men i må satme være ringe, hvis i har brug for wh til at kende en modstanders måde at placere sig på..

Og drullenz, lad nu være med at tro du er så god.. Enhver idiot kan blive sort i source.. Du kan garenteret ikke en gang blive rød i 1.6 xD
Member
Gold: 2.19
Sep 7 2009 09:31am
Quote (Stroph @ Mon, Sep 7 2009, 03:26pm)
Guunba og Sunshines ^^ Jeres spilforståelse må være lig nul, hvis i har brug for wh..

No offense, men i må satme være ringe, hvis i har brug for wh til at kende en modstanders måde at placere sig på..

Og drullenz, lad nu være med at tro du er så god.. Enhver idiot kan blive sort i source.. Du kan garenteret ikke en gang blive rød i 1.6 xD

Tsh ^^

så siger vi det =D vi kan da godt tage en 1on1 om fgs, i aim_map.

E: selvfølgelig i 1,6 =]. men bare ikke idag.

This post was edited by drullenz on Sep 7 2009 09:32am
Member
Gold: 1,696.00
Sep 7 2009 10:37am
Quote (Stroph @ Mon, 7 Sep 2009, 15:26)

Du er da velkommen til et game :D

Gammel TGAer her.

Spil forståelse kommer af at kende din fjende, og Wallhack er for nogen trickset til at få det ind i sit system. Jeg har ikke sagt jeg selv bruger det eller supporter det.
Du skal ikke lægge mig ord i munden min ven. At jeg kan se en fordel og en indlæring i dem er en hel og aldeles anden ting.
Det er dog dybt ignorant af dig at sige som du gør. For det første fordi du giver en mulig indlæringsmanøvre fingeren før du ser hvad der bliver skrevet, for det andet fordi du udviser en ret karlsmart attitude over intet.
Ikke lige hvad jeg ville kalde en god spiller attitude. Jeg har endnu ikke set en storspiller "spille" smart. Men jeg har set mange der tror de er det gøre det.

Men tag mig op mit tilbud, og du er velkommen til at bruge hack checks først.
Hvis du ikke kan finde et, kan du jo bare kontakte Dumbs de skal nok give dig det. Trods alt dem der startede med at lave programmer til at checke for det udenom spillets egne og ret dårlig cheat filtre.

Bare din måde at snakke herinde på gør mig overbevist om at jeg ikke engang behøver at opsætte min mus til fps spil igen, eller lave scripts, for at kunne slå dig. Og det er selvom jeg ikke har spillet nu i to år.
Member
Gold: 1,696.00
Sep 7 2009 10:51am
Quote (Sunshines @ Mon, 7 Sep 2009, 13:05)
Fx Dust 2 hvor T lige har plantet bomben på B. Man ved efter at have brugt wh hvor de går hen, hvertfald typisk og er derfor bedre rustet til at defuse bomben. Præcis.

Også en der ikke læste hvad der står skrevet.

Det er da lidt trælst at med så mange beskeder bag sig at I begge går fejl af posten.
Hvis I læser teksten gøres det meget klart i enden hvilken kategori af spillere jeg taler om.
Newbies.
Gjorde endda ret klart hvad effekten egentlig er.

Jeg holder klart på at du ikke bliver bedre til at skyde din modstander af at have trænet med wallhack eller spillet med aimbot.

Desuden må man så sige at du også lige gjorde dig selv dum på hvordan en wallhack egentlig fungerer, hvilket vil sige du aner faktisk ikke hvad du taler om.
Spilforståelse kommer af at kunne danne mønstre af hvad din modstander laver, og hvilke reaktioner han har på områder og spileffekter. Det kan wallhack give meget hurtigere end almindelig spilletid, fordi du kan observere hvad spillere gør når du ikke burde kunne se dem. Handler ikke om hvor bomben er placeret. Handler heller ikke engang om at vide om en står bag hjørnet.
Om noget er en indlæringsmulighed for nogen er jo bare fantastisk. Men brug af dem som du beskriver den er at snyde, og det har jeg ikke nævnt noget om.

Helt ærlig jeg grimmes over sådanne svar fra folk der er store forums brugere, da det viser at de har en "her bestemmer jeg" attitude. Så her er mit svar til jer to .|..
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll