Quote (Stroph @ Mon, 7 Sep 2009, 15:26)
Guunba og Sunshines ^^ Jeres spilforståelse må være lig nul, hvis i har brug for wh..
No offense, men i må satme være ringe, hvis i har brug for wh til at kende en modstanders måde at placere sig på..
Og drullenz, lad nu være med at tro du er så god.. Enhver idiot kan blive sort i source.. Du kan garenteret ikke en gang blive rød i 1.6 xD
Du er da velkommen til et game

Gammel TGAer her.
Spil forståelse kommer af at kende din fjende, og Wallhack er for nogen trickset til at få det ind i sit system. Jeg har ikke sagt jeg selv bruger det eller supporter det.
Du skal ikke lægge mig ord i munden min ven. At jeg kan se en fordel og en indlæring i dem er en hel og aldeles anden ting.
Det er dog dybt ignorant af dig at sige som du gør. For det første fordi du giver en mulig indlæringsmanøvre fingeren før du ser hvad der bliver skrevet, for det andet fordi du udviser en ret karlsmart attitude over intet.
Ikke lige hvad jeg ville kalde en god spiller attitude. Jeg har endnu ikke set en storspiller "spille" smart. Men jeg har set mange der tror de er det gøre det.
Men tag mig op mit tilbud, og du er velkommen til at bruge hack checks først.
Hvis du ikke kan finde et, kan du jo bare kontakte Dumbs de skal nok give dig det. Trods alt dem der startede med at lave programmer til at checke for det udenom spillets egne og ret dårlig cheat filtre.
Bare din måde at snakke herinde på gør mig overbevist om at jeg ikke engang behøver at opsætte min mus til fps spil igen, eller lave scripts, for at kunne slå dig. Og det er selvom jeg ikke har spillet nu i to år.