Quote (Sunshines @ Sun, Sep 6 2009, 05:16pm)
At spille sej og kan-det-hele smart er fedt over nettet, men når man så lukker computeren ned befinder man sig i virkeligheden.
Faktum er at over 70 procent af folkeskoleelever fra 9. klasse tager en gymnasiel uddannelse fordi de ikke ved hvad de vil være og ikke kan finde ud af det med motor-teknik.
Du lader simpelthen som om du kan lidt af hvert, aka være tømrer samtidig med at du laver engelsk matematik på Oxford?
Idiot, luk virkeligheden ind, det var alligevel dig som mener drengen i denne her youtube video lider af en eller anden form for sindsyge, mon ikke det bare beviser at du hverken kan matematik, dansk eller noget som helst inden for teknik?
Idiot.
Vil personligt vove den påstand at sige, mit eksamensbevis er fejlfrit, og da jeg ligger på et snit på 9.7, som er inden for sprog aka spansk, dansk, engelsk, tysk, samt matematik og erhvervsmæssige fag.
Derudover så ja, jeg har været igang med uddannelse som tømrer hvor mit snit lå på 9.4 på første år, men røg ud grundet fravær.
Så jou, jeg kan sådan set det meste min lille skat. Desuden er jeg ikke en badass fordi jeg sidder bag en skærm, jeg peger bare nogle simple fakta ud for dig, da du ikke selv kan se dem.
Ydermere så har enhver person som reagerer som drengen i den video en form for lidelse, og det kan enhver idiot se.
Vil hellere end gerne vise dig screenshots af både mig selv, som jo bare er en bette splejs der spiller sej, mine eksamensbeviser, og hvad du ellers føler du har brug for.
Er fuldstændigt ligeglad, det simple faktum er at du er en narrefisse som ikke selv egner sig til en skid, og derfor generaliserer du, og tror at det gælder alle andre oxo.
Giv du bare samfundet skylden, men du ved ligeså godt som mig, at der er uddannelsesuger i et folkeskole-forløb, hvilket vil sige at du har rig mulighed for at se på 3 videregående uddannelser, og være en del af dem, gennem en tids-periode.
Ydermere er der noget så fint som studie-vejledere som er til for at hjælpe dem, som ikke ved hvad de vil, og er usikre om deres fremtid.
Ydermere er der folk (dem med lidt større hjernekapacitet end dig selv) som vælger at tage et sabat-år, for at finde ud af hvad de vil med livet.
Din logik fejler fuldstændig, og nu har du muligheden for at få bevist at jeg ikke bare hæver mig selv, fordi jeg sidder bag en skærm. Brug den eller lad være, er fuldstændigt ligeglad..
Forøget temperament er skam oxo en sindslidelse bette ven. Men psykologi og anatomi ved du vel heller ikke meget om ?