d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Verdens Bedste Fodboldspiller?
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2009 05:34am
Quote (RefOut @ Mon, Aug 24 2009, 12:32pm)
Sorry guys, men fodbold (fra min side), er en latterlig sport. En vis uintelligenthed hæmmer umiddelbart fans, og visse tilråb følger med. Ikke fordi dette topic omhandler holigans på nogen måde! No disrespect til jer der mener fodbold er absolut genialt, jeg forholder mig bare modsat  :rofl:

(Skulle sgu ud med det)  :P

:( Fodbold er jo verdens fedeste sport!
Member
Gold: 10.75
Aug 24 2009 06:19am
Der er jo ingen (forhåbentlig) i dette forum som er gamle nok til at have set Diego eller Pele i deres storhedstid.
Ronaldinho har jo nok været den mest dygtige dribbler i hele fodboldens historie, men Messi har stadig hvad der skal til for at blive den bedste nogensinde. (han er godt på vej, 1-2 sæsoner mere med hans nuværende tempo og stil og de andre vil ikke have noget på ham, OVERHOVEDET)
Member
Gold: 37.00
Aug 24 2009 07:28am
Messi <3
Member
Gold: 3,000.00
Aug 24 2009 07:43am
Har valgt Messi, det han kan med en bold, er helt surrealistisk! :)
Banned
Gold: 20.00
Aug 24 2009 08:22am
jeg fik æren af at være den eneste der tog C. ronaldo ;)
Retired Moderator
Gold: 150,679.00
Trader: Trusted
Aug 24 2009 09:02am
Quote (AnsuZ @ Mon, 24 Aug 2009, 12:48)
Bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvor Laudrup er.

Han betød mere for Barcelona end Ronaldinho nogensinde vil betyde for noget hold.

Hans bund niveau var meget højere, Ronaldinho kunne 2 tricks med en bold, men løftede ikke holdet hvis det ikke gik godt for dem.

Virker som om du bare har taget de navne som du kender fra fodbold blade eller noget.

Er alt for mange rigtige gode som mangler, og så er navne som Ronaldo, Ronaldinho og Zidane på listen.

De var gode på deres tid, men kommer aldrig op på samme niveau som Maradona, Pele og Laudrup.

Kan se, du måske ikke var så gammel dengang Laudrup spillede i Spanien, men synes du burde have undersøgt det lidt mere.

Har valgt at stemme på Messi, da han er verdens bedste lige nu, og formentlig vil fortsætte sin udvikling og blive bedre end alle.

Synes du bliver nødt til at se nogen film med Laudrup, Zidane er langt fra hans niveau.

Desuden foregik det meste fodbold dengang Pele spillede i gå tempo jo.

Hvis du lige tager dine danske briller af, så kan du også godt se at Zidane lige er et niveau over Michael Laudrup. Og når jeg siger Ronaldo tænker du nok på den "fede" Ronaldo, den mand var ustoppelig da han f.eks spillede i Barcelona.
Og Ronaldinho kunne 2 trick med en bold? Haha.. Jeg ville prøve at søge på Ronaldinho på youtube, fordi du mangler da i hvertfald noget baggrundsviden.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2009 09:10am
Ronaldinho,

men synes nu også messi er meget god, de 2 har spillet verdens fedest fodbold, og jeg synes det er dem.

alt det de kunne / kan, tempo skift, skud, drible, de kan det hele :D
Member
Gold: 13.37
Aug 24 2009 09:24am
Quote (Markos. @ Mon, 24 Aug 2009, 17:02)
Hvis du lige tager dine danske briller af, så kan du også godt se at Zidane lige er et niveau over Michael Laudrup. Og når jeg siger Ronaldo tænker du nok på den "fede" Ronaldo, den mand var ustoppelig da han f.eks spillede i Barcelona.
Og Ronaldinho kunne 2 trick med en bold? Haha.. Jeg ville prøve at søge på Ronaldinho på youtube, fordi du mangler da i hvertfald noget baggrundsviden.

Tror bare du glemmer at Laudrup var ens betydende med success i Spanien.

Han lavede Romario til topscorer, så skifter han klub og så bliver Zamorano topscorer.

Så meget har Zidane aldrig betydet for en klub, og så god har han aldrig været.

Nu da jeg lige nævnte Romario, var han er meget bedre angriber end Ronaldo.

Ronaldo er og bliver bare en almindelig god angriber, han er ikke i nærheden af at være bedst nogensinde.

Tror der er for mange som lader sig imponere over et par driblinger som fx. Ronaldinho og Zidane lavede engang imellem.

Der er dog bare for langt imellem dem til at de står i min bog over store spillere.

Du kan jo ligeså godt skrive, Figo, Deco, Zlatan når du har de 2 navne på.

Laudrup var enestående, Messi er enestående.

De andre var der bare.
Retired Moderator
Gold: 150,679.00
Trader: Trusted
Aug 24 2009 09:30am
Quote (AnsuZ @ Mon, 24 Aug 2009, 17:24)
Tror bare du glemmer at Laudrup var ens betydende med success i Spanien.

Han lavede Romario til topscorer, så skifter han klub og så bliver Zamorano topscorer.

Så meget har Zidane aldrig betydet for en klub, og så god har han aldrig været.

Nu da jeg lige nævnte Romario, var han er meget bedre angriber end Ronaldo.

Ronaldo er og bliver bare en almindelig god angriber, han er ikke i nærheden af at være bedst nogensinde.

Tror der er for mange som lader sig imponere over et par driblinger som fx. Ronaldinho og Zidane lavede engang imellem.

Der er dog bare for langt imellem dem til at de står i min bog over store spillere.

Du kan jo ligeså godt skrive, Figo, Deco, Zlatan når du har de 2 navne på.

Laudrup var enestående, Messi er enestående.

De andre var der bare.

Hvor mange kampe med Ronaldinho har du lige set? Fordi det lyder altså som om du ikke har set særlig mange. Han kunne drible som ingen andre kunne, han lavede maskerede afleveringer lige som Laudrup, sparkede geniale frispark, havde et fantastisk skud og han kunne vinde en kamp på egen hånd. Og nej det er altså ikke kun ved selv at score han afgjorde kampe, han lagde også op til sine medspillere på de mest geniale måder.

Og som topic også gik ud på, så var det bare hvem der var bedst på deres allerhøjeste niveau og der når Laudrup altså ikke Ronaldinho til sokkeholderne.
Member
Gold: 0.00
Aug 24 2009 09:52am
e drama
- messi
Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll