Quote (Froziph @ Fri, 19 Sep 2008, 15:13)
Når vi kom hjem, var den helt rød ved maven, og ved et nærmere eftersyn (iikke af mig, nogle år siden).. Viste det sig at der manglede noget af maven jo.. Ikke hele mavesækken og sån self :b o.O
Huh.. Sygt ^^
Jeg er helt enig med Nicklas (Wezc) med at katte høre til udenfor

Altså.. DE SKIDER OG TISSER.
Så klamt, men nogle gange kan de da godt være lidt søde
Det er såå klamt når de er drægtige, så kommer der orange væske ud af røven på vores kat ^^