d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Min Kat
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 12:37pm
Quote (MrLennon @ Thu, 18 Sep 2008, 20:35)
Jeg har 2 Killinger(min kæreste valg at vi fik dem dry.gif)
Og er ved at spare sammen til en Jackson Leguan, hahahahaha.. De er bare så Cruel at se på..


biggrin.gif
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Sep 18 2008 12:42pm
Har haft katte.. Ene kan jeg huske hvad der skete med.. Den anden løb væk :b..

Har os haft et marsvin.. Det havde ædt sin egen mave en dag hvor jeg kom hjem fra skole :/..
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Sep 18 2008 12:47pm
Quote (Froziph @ Thu, Sep 18 2008, 08:42pm)
Har haft katte.. Ene kan jeg huske hvad der skete med.. Den anden løb væk :b..

Har os haft et marsvin.. Det havde ædt sin egen mave en dag hvor jeg kom hjem fra skole :/..


Har meget svært ved at tro den åd sin egen mave.. efter som marsvin har ufattelig små tænder og en ret tyk pels, og hud burde det slet ikke være fysisk muligt for den at gnave sig selv så meget i maveskindet at den til sidst kom helt ind til maven og åd den.. Det er 99% Umuligt Medmindre at den var overdrevet syg i sig hoved og ikke kunne mærke smerte da den bed i sig selv, Og endda hul i sig selv..

Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Sep 18 2008 12:52pm
Quote (MrLennon @ Thu, 18 Sep 2008, 20:47)
Har meget svært ved at tro den åd sin egen mave.. efter som marsvin har ufattelig små tænder og en ret tyk pels, og hud burde det slet ikke være fysisk muligt for den at gnave sig selv så meget i maveskindet at den til sidst kom helt ind til maven og åd den.. Det er 99% Umuligt Medmindre at den var overdrevet syg i sig hoved og ikke kunne mærke smerte da den bed i sig selv, Og endda hul i sig selv..



Vouch.
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Sep 19 2008 03:42am
Det var da heldigt.

var til lægen med min hund igår, hvor den blev aflivet der pga. den havde kræft :/ + den havde lidet i 4-5 måneder.
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Sep 19 2008 03:49am
Quote (AceLaVista @ Fri, Sep 19 2008, 11:42am)
Det var da heldigt.

var til lægen med min hund igår, hvor den blev aflivet der pga. den havde kræft :/ + den havde lidet i 4-5 måneder.


Trist at høre den blev aflivet, Men på en måde godt at den ikke lider mere smile.gif
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Sep 19 2008 06:02am
Quote (MrLennon @ Fri, 19 Sep 2008, 11:49)
Trist at høre den blev aflivet, Men på en måde godt at den ikke lider mere smile.gif


Ja lige præcis, det vi også tænkte smile.gif
men til gengæld skal vi så ha ny hund her d. 25 tongue.gif Så det nu meget nice :b
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Sep 19 2008 07:13am
Quote (MrLennon @ Thu, 18 Sep 2008, 20:47)
Har meget svært ved at tro den åd sin egen mave.. efter som marsvin har ufattelig små tænder og en ret tyk pels, og hud burde det slet ikke være fysisk muligt for den at gnave sig selv så meget i maveskindet at den til sidst kom helt ind til maven og åd den.. Det er 99% Umuligt Medmindre at den var overdrevet syg i sig hoved og ikke kunne mærke smerte da den bed i sig selv, Og endda hul i sig selv..



Når vi kom hjem, var den helt rød ved maven, og ved et nærmere eftersyn (iikke af mig, nogle år siden).. Viste det sig at der manglede noget af maven jo.. Ikke hele mavesækken og sån self :b o.O
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Sep 22 2008 06:48am
Quote (Froziph @ Fri, 19 Sep 2008, 15:13)
Når vi kom hjem, var den helt rød ved maven, og ved et nærmere eftersyn (iikke af mig, nogle år siden).. Viste det sig at der manglede noget af maven jo.. Ikke hele mavesækken og sån self :b o.O


Huh.. Sygt ^^

Jeg er helt enig med Nicklas (Wezc) med at katte høre til udenfor biggrin.gif

Altså.. DE SKIDER OG TISSER.

Så klamt, men nogle gange kan de da godt være lidt søde biggrin.gif
Det er såå klamt når de er drægtige, så kommer der orange væske ud af røven på vores kat ^^

Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Sep 22 2008 07:32am
Quote (MrJones1 @ Thu, 18 Sep 2008, 15:25)
Den skulle aflives pga. at den er syg. Det er noget med at den fordøjer for meget.
Så vi sendte den op til lægen og nu har jeg lige fået at vide at den har fået 14 dage mere!!!!

MIN KAT FTW!!!!!!


Nårh.. hvor synd.. er glad for et min kat er sund og rask.. Gl..

har haft 2 katte for som blev aflevet men der var også 18 og 19 år gamle...
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll