d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ville Lige Sige Det..
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 29 2013 05:37am
Er blevet så fandens træt af alle der hater på mig så her er lidt af min historie hvorfor jeg begyndte at skrive alt det jeg gjorde..

Så i mener altså at jeg ikke kan få et job hvor jeg skal passe andre menneskers børn, når det er den vej jeg gerne vil videre?
Jeg har ikke haft det nemt, jeg har haft 14 Skoleskift PGA mine forædre, boet på 2 Forskellige opholdssteder, Plejefamilie i 1½ år, stukket af hjemmefra over 10 gange på grund af problemer med min far..
Alligevel bestod jeg min 9'Klasse og er på vej videre, nu har jeg fået det arbejde som pædagog medhjælper hvilket viser om det er noget for mig, Jeg tager i søværnet når jeg bliver 18 jeg gør alt for at få nogen gode uddanelser..

Jeg har haft en far som har tævet min mor lige siden jeg var 4 år gammel, da jeg fyldte 11 begyndte jeg at stå op for mig selv og selv tog slagsmålene mod min far. . .
Min far har været blæst på alle mulige stoffer, (Stesolid) (Metadon) (Hash) Osv osv osv
Jeg har prøvet og holde min usle liv ud samtidig med at jeg har prøvet at finde et sted jeg kunne komme ud med de ting der skete til mennesker jeg ikke kender, så jeg kunne holde det ud, hvilket ikke hjalp ekstremt meget da jeg er blevet svinet til på forummet.

Nu er min far ude af "Stoffer" og jeg har et nogenlunde forhold til ham, udover han er grunden til jeg bor på opholdssted.
Alligevel har jeg været i stand til at holde mit liv ud nogenlunde og har faktisk gennemført det mål jeg havde tænkt mig, En pædagog medhjælper "Praktik plads" i 6 måneder hvor jeg får en super løn.
Nu har jeg endelig fået hvad jeg har ledt efter, hvis i selv kan stå og svine mig til nu, ja så er der noget jeg har lært og det er det ikke er mig der er "Syg i hoved" osv osv som i nu kalder mig. .
Har prøvet ikke at skrive til alle jeres skide negative opslag men nu syntes jeg sgu i havde brug for at vide hele min historie på en gang..
Member
Gold: 0.00
May 29 2013 05:44am
Jeg føler med dig, hvad jeg ikke forstår, hvorfor du gider spilde din tid her på forummet :)
Banned
Warn: 20%
May 29 2013 05:46am
Du har allerede postet det her i din anden topic, men laver alligevel en ny.

Kan du ikke bare stop med at være sådan en attentionwhore, det for sindsygt jo, jeg ligeglad om du så er blevet røvpullet af din far som 5 årige, stop med dit pis.
Member
May 29 2013 05:49am
Quote (waw @ 29 May 2013 12:46)
Du har allerede postet det her i din anden topic, men laver alligevel en ny.

Kan du ikke bare stop med at være sådan en attentionwhore, det for sindsygt jo, jeg ligeglad om du så er blevet røvpullet af din far som 5 årige, stop med dit pis.

Jeg ved ikke hvad jeg mest har lyst til, hoppe i havet eller stikke hovedet i brændeovnen. Udvis dog en tand respekt, eller hvad bedre er, stop med at poste 50 beskeder om dagen, men kom ud og få lidt frisk luft fra din mørke kælder.
Banned
May 29 2013 05:52am
Quote (iPaid @ May 29 2013 01:49pm)
Jeg ved ikke hvad jeg mest har lyst til, hoppe i havet eller stikke hovedet i brændeovnen. Udvis dog en tand respekt, eller hvad bedre er, stop med at poste 50 beskeder om dagen, men kom ud og få lidt frisk luft fra din mørke kælder.

Før i tiden var jeg den eneste der ikke svaret på pod's pis, har prøvet at vise respekt, men det bliver alt for meget til sidst.

50 beskeder om dagen XD , den er god med dig
Member
Gold: 578.20
May 29 2013 05:52am
Respekt herfra.
Jeg synes det er stærkt gået, at selvom du har haft en hård barndom, så gør du en ihærdig indsats!

Man skal altså bare tænke over, hvad det er præcis man deler med andre på internettet.
Eftersom man sider anonym bag en skærm, så er du bare et utroligt nemt offer. Men jeg synes efterhånden, at du er en fin fyr ;)
Member
May 29 2013 05:53am
Quote (waw @ 29 May 2013 12:52)
Før i tiden var jeg den eneste der ikke svaret på pod's pis, har prøvet at vise respekt, men det bliver alt for meget til sidst.

50 beskeder om dagen XD , den er god med dig

Du har en fin 19.3 dagligt, regner med du også har været passiv imellem tiden, så det går nok lige op med 50 de dage du rent faktisk var logget ind. Overdrivelse fremmer desuden forståelsen. - Hos nogen.

Desuden, hvordan er det blevet for meget? Er du blevet traumatiseret af det, i så fald bør du søge noget lægehjælp.

This post was edited by iPaid on May 29 2013 05:54am
Member
May 29 2013 05:54am
Hvis folk gad at stoppe med at skrive i hans topics ville vi med tiden få fred. Da han ville miste interessen siger det bare.. da jeg selv er træt af se hans post :evil:
Member
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 29 2013 05:55am
Quote (kims @ 29 May 2013 12:54)
Hvis folk gad at stoppe med at skrive i hans topics ville vi med tiden få fred. Da han ville miste interessen siger det bare.. da jeg selv er træt af se hans post  :evil:

Ville ikke miste interessen af at poste overhoved da det er et forum vi sidder på ;)
Banned
May 29 2013 05:57am
Quote (iPaid @ May 29 2013 01:53pm)
Du har en fin 19.3 dagligt, regner med du også har været passiv imellem tiden, så det går nok lige op med 50 de dage du rent faktisk var logget ind. Overdrivelse fremmer desuden forståelsen. - Hos nogen.

Tror ikk du ved hvor lang tid det tar ens PPD for at gå ned :D
Poster max 10 beskeder på en dag, men det sån set også ligegyldigt.

"Overdrivelse fremmer desuden forståelsen. - Hos nogen." XDDDDD
så din forståelse er at jeg poster 50 gange om dagen i en mørk kælder fordi jeg er blevet træt af pod_perkers pis med hans krævende opmærksomhed "åhh jeg har haft det så hårdt"

okay :DDDD
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll