d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > The Elder Scrolls Online !!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 578.20
Jan 22 2013 12:47pm
Member
Gold: 2.00
Jan 23 2013 08:35am
Uh helt sikkert mayn! Tak. Har siddet og ventet på det skulle blive tilgængeligt via. beta eller release i det sidste halve års tid men har bare aldrig lige haft tid til at gå ind og følge med. Tak tak tak! :)
Member
Gold: 238,327.92
Jan 23 2013 09:05am
Quote (Thau @ Jan 23 2013 04:35pm)
Uh helt sikkert mayn! Tak. Har siddet og ventet på det skulle blive tilgængeligt via. beta eller release i det sidste halve års tid men har bare aldrig lige haft tid til at gå ind og følge med. Tak tak tak! :)

De har en Facebookside, bare søg på "Elder Scrolls Online".
Det var så lidt. 😉
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 23 2013 12:08pm
Hvordan har de tænkt sig at lave en MMO over et rollespil?
Member
Gold: 11,335.00
Jan 24 2013 07:59am
Quote (Grandebedte @ Jan 23 2013 08:08pm)
Hvordan har de tænkt sig at lave en MMO over et rollespil?

Det finder vi jo ud af! De lavede trods alt også et Warhammer MMO :)
Member
Jan 24 2013 12:12pm
Quote (Kakaomanden @ 24 Jan 2013 15:59)
Det finder vi jo ud af! De lavede trods alt også et Warhammer MMO :)

Det lyder for mig nu mest som om, man lige vil malke det sidste af en døende franchise.
Member
Gold: 20,797.00
Jan 26 2013 12:05am
Quote (Grandebedte @ Jan 24 2013 07:12pm)
Det lyder for mig nu mest som om, man lige vil malke det sidste af en døende franchise.

Det kan du ha ret i, men det er ikke første gang at den slags sker
Member
Jan 26 2013 06:47am
Elder Scrolls er s'gu' da ikke døende! :rofl:
At lave et MMO over et rollespil kan da ikke være så svært?
Ekaempler: WoW, GW2, LoTRO.
De er alle MMORPGs.
MMMORPG = Masive Multiplayer Online Role Playing Game.
Det et set før. ;)
Desuden er det Bethesda der står for Elder Scrolls serien og Zenimax der står for Elder Scrolls Online så hvis det flopper har det intet med serien at gøre. :)
Ja, jeg er en fan. ;)
Member
Jan 26 2013 08:28am
Quote (Zinaroth @ 26 Jan 2013 14:47)
Elder Scrolls er s'gu' da ikke døende!  :rofl:
At lave et MMO over et rollespil kan da ikke være så svært?
Ekaempler: WoW, GW2, LoTRO.
De er alle MMORPGs.
MMMORPG = Masive Multiplayer Online Role Playing Game.
Det et set før. ;)
Desuden er det Bethesda der står for Elder Scrolls serien og Zenimax der står for Elder Scrolls Online så hvis det flopper har det intet med serien at gøre. :)
Ja, jeg er en fan. ;)

A'hva? Efter Skyrim har jeg godt nok ikke meget tiltro til Bethesdas fremtidige udvikling af serien, og det er hvad jeg definerer som værende døende.

At du kalder Wow og Guild Wars for rollespil må du selv ligge og rode med; så vidt jeg er indforstået, har de absolut intet med rollespil at gøre, uanset hvad MMORPG måtte være en forkortelse af. Du har ingen valg, ergo er der ingen rollespil. Elder Scrolls-serien er - og har altid været - rollespil i dets oprindelige forstand. Jeg tvivler på, at spillere i det her MMO til hver en tid kan slå diverse quest givers ihjel hvis de skulle føle for det - en af de mange ting, der definerer serien. At lave en multiplayer-version kunne jeg godt forestille mig, men en MMO er latterligt.

Hvem der udvikler spillet har intet at sige, og slet ikke i det her givne tilfælde, hvor Bethesda er ejet af Zenimax.
Member
Jan 26 2013 09:05am
Quote (Grandebedte @ Jan 26 2013 04:28pm)
A'hva? Efter Skyrim har jeg godt nok ikke meget tiltro til Bethesdas fremtidige udvikling af serien, og det er hvad jeg definerer som værende døende.

Det er jo din mening, ikke en kendsgerning.

At du kalder Wow og Guild Wars for rollespil må du selv ligge og rode med; så vidt jeg er indforstået, har de absolut intet med rollespil at gøre, uanset hvad MMORPG måtte være en forkortelse af. Du har ingen valg, ergo er der ingen rollespil. Elder Scrolls-serien er - og har altid været - rollespil i dets oprindelige forstand.

Nu er rollespil jo ikke endten eller. Jeg er enig med dig i at Elder Scrolls har flere rollespilselementer end et MMORPG nogensinde kan få, men det betyder ikke at alt andet ikke har noget med rollespil at gøre. Så længe du har en figur eller avatar, som repræsenterer dig i spillet, og som du lever igennem i en fiktionel verden, så spiller du en rolle, hvor bundet den rolle så må være ændrer jo ikke på at du stadig rollespiller.

Jeg tvivler på, at spillere i det her MMO til hver en tid kan slå diverse quest givers ihjel hvis de skulle føle for det - en af de mange ting, der definerer serien. At lave en multiplayer-version kunne jeg godt forestille mig, men en MMO er latterligt.

Tja, det er jo din mening. Men jeg deler din bekymring. Glæder mig dog til at se hvordan det ender ud. Tror nu nok spillet kommer til at have noget at byde på.

Hvem der udvikler spillet har intet at sige, og slet ikke i det her givne tilfælde, hvor Bethesda er ejet af Zenimax.

Jeg vidste faktisk ikke at Bethesda var ejet af ZeniMax Media Inc. ejede både ZeniMax Online Studios og Bethesda, men efter at have slået det op må jeg da sige at jeg har lært noget nyt. :)
Synes dog stadig ikke at et spilfirmas fiasko skal gå ud over et andet.
Bethesda laver solide produkter, efter min mening.

Desuden har ZeniMax Online Studios en projektleder ved navn Matt Firor som arbejdede på Dark Age of Camelot tilbage i dagene, hvilket var et super vellykket spil, så jeg tror det er i gode hænder. ;)

Vi kan ikke andet end at vente og se...

Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll