Hej jeg, er lige blevet forhandler for AloeVera forever!
Super koncept!Hvis man vil tjene mange penge, er det i marketings afdelingen

Det fungerer sådan, at man som sælger, skal bestille en hvis mængde produkter hjem, og derefter sælge dem

på produkternes salg er der selvfølgelig en 30% profit!
Det vil altså sige at for hvert produkt man sælger får man 30% i lommen! og når vi snakker produkter, er det kosmetik og wellness/helse produkter, af en ordenlig kvalitet!- Noget man kan stå ved og noget som rent faktisk virker.
Men lad os sige der er solgt et produkt, og kunden ikke er tilfreds, så er der naturligvis 100% tilfredshedgaranti, så kunden kommer tilbage, med kvittering og evt. tomt produkt. Pengene bliver tilbagebetalt og derefter får du et nyt produkt af AloeVera forever.
Ingen har altså mistet noget. Men alle er glade!
Derudover skal man som sælger også "ansætte" eller sætte andre igang. Det gør man ved at hjælpe dem igang på samme måde.
Når man hjælper andre igang, får man procenter af deres salg, og dem de sætter igang. Dvs, at Jeg (x) sætter Dig (y) igang, får jeg procenter af y, men hvis y så sætter 5 andre igang, får jeg også procenter af dem, ligesom at y får procenter af de 5 han har sat igang,
og dem som de sætter igang! Jo flere man får sat igang des flere procenter får man, og jo hurtigere stiger du i løn!
Så hvis du går og har en ide om at tjene lidt flere penge, eller er træt af din chef, og gerne vil være din egen, så skriv en PM til mig
Lidt om:Aloe forever er en profit sharing organisation, som deler overskuddet i virksomheden. Det vil sige at der ikke er nogen som tjener mere på det end hvad man fortjener! selv chefen!
Ud over det, eksisterer det i 150 lande, og stadig voksene. I Danmark er der lige nu 65.000 ansatte og igang med dette projekt! Giv det en chance!
Egne erfaringer:Produkterne er nemme at sælge, har selv været igang i 6 dage nu, og jeg har allerede solgt 11 produkter, altså allerede tjent 350 kr (pga. prisen på produktet med 30% fortjeneste)
Idag satte jeg en igang yderligere som nu også er meget interesseret!
Krav: DU skal være 18 år
Minimum kunne købe produkter for 3.600.-
- og i tilfælde af at du ikke kan sælge dem, eller komme igang. Kan du indsende dem til Aloe Forever og få returneret 90% af prisen på produkterne. Spørgsmål:PM mig