Quote (GnaWz @ 25 Oct 2012 16:25)
Du nævner ikke noget fps (frames per second) target i de overstående spil. Som gamer vil du have så højst mulig framerate for at køre dine spil så buttersmooth som muligt.
Derfor burde du efter min mening poste list flere penge i et bedre grafikkort, da det er 80% af regnekraften i moderne spil.
GTX650 vil ikke kunne køre alle spillene på højst mulige grafik-setting med 60+ fps stable. Den vil køre dem med 30-50fps.
Der et meget op til den enkelte person hvad man finder irriterende og hvad man kan leve med, personligt kan jeg ikke leve med spil, som kører med under 60 fps.
Og da du regner med at købe en custom CPU-køler går jeg ud fra du vil ud i overclocking. Hvis det er tilfældet burde du hellere bruge penge på Intel 2500K, som clocker meget bedre.
Hvis det ikke er tilfældes kan du bare holde dig til din 3570 som har bedre stock ydelse.
Hvad strømforsyningen angår vil jeg ikke købe den du har valgt. Den er beryktet for coil whining. Med andre ord så piver den.
Umiddelbart vil jeg anbefale du køber Seasonic som leverer strømforsyninger i højeste kvalitet. Og du burde virkelig ikke gå på kompromis med din strømforsyning.
Du må også meget gerne skrive hvorfor du har valgt det kabinet.
Altså 60 FPS ville da klart være lækkert

jeg skal ikke ud i overclocking da jeg har hørt at en masse ting kan gå galt hvis man ikke ved hvad man laver (som mig).
Så hvilket grafikkort vil du anbefale mig at investere i, i stedet for? Og kan du vise mig en bedre strømforsyning også?
Kabinettet har jeg bare valgt for pengenes skyld. Udseendet er mig fuldstændig ligegyldigt :-)