Tak for den både positive og negative respons.
Har aldrig satset på at blive hverken kendt eller leve af det. det kun en side hobby.
Synes dog ikke selv jeg betegner det som hverken hård rap eller blød
22 marts og mit shit blev taget fra mig, En panser som stopper en bimmer som brummer for at tømme lommer. og selvfølgelig skulle de stoppe min bimmer
Hvorfor, fordi den skinner så han ligner en kriminel vinder. du typen som bringer samfundet ud af kurs af de fineste skinner,
men tænk jer lige om. ja nu står jeg til en dom for at ha hjulpet med det grøn, jeg arbejder squ da hårdt og ja jeg tjente en fed løn. men jeg har en lovlig løn som går ind som en god borger.
om jeg laver lidt hist og her, hvad fuck har du ondt i røven over. så bliver man slæbt med 4 timer i dententionen . ind og snak med personen og gennemgå situationen, rapport billed fingertryk og dna.
ja det er hvad de svin forlanger af en nu til dags. så tog de mit kort for at ha lidt hash i mit blod. har aldrig helt forstået hvad der sker på denne klode.
den hvide vogn kommer frem i mørket som et lys. nogle begynder at ryste og fryse andre får et gys. når de ankommer. når de blå hunde kommer. væk tøm dine lommer eller ryger du bag tremmer.
This post was edited by Utb on Oct 11 2012 02:49am