d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvad Hedder Dette Job? O_o > Hjælp!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Aug 6 2012 10:32am
Hey drenge, jeg er begyndt at skulle overvejer fremtids muligheder...
Jeg vil utrolig gerne være spil programmør eller sådan en der finder ud af bedst mulig hurtighed på en fodbold støvle f.eks. eller hvordan man får mest mulig skrue en en fodbold. Altså arbejde for Nike eller Adidas som teknikker, men hvad hedder den uddannelse/job?
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 6 2012 10:36am
for spil tager du software ingenør i Allborg

altså du skal bruge

2-3 år på en studenter examen, så skal du bruge 3 år på software i allborg, og så kan du bruge yderligere 2 år i esbjerg på at blive spil programmør.

Det andet er også en eller anden slags ingenør men har ingen ide om hvilken, det må du spørge en studievejleder om :)



This post was edited by Slave on Aug 6 2012 10:42am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 6 2012 11:51am
Quote (Slave @ 6 Aug 2012 17:36)
for spil tager du software  ingenør i Allborg

altså du skal bruge

2-3 år på en studenter examen, så skal du bruge 3 år på software i allborg, og så kan du bruge yderligere 2 år i esbjerg på at blive spil programmør.


Det andet er også en eller anden slags ingenør men har ingen ide om hvilken, det må du spørge en studievejleder om :)


Han kan jo også bare tage HTX Grenaa - Game It-collage. Det tager vidst 3 år :)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 12:00pm
Quote (Legendsarmy @ 6 Aug 2012 18:32)
Hey drenge, jeg er begyndt at skulle overvejer fremtids muligheder...
Jeg vil utrolig gerne være spil programmør eller sådan en der finder ud af bedst mulig hurtighed på en fodbold støvle f.eks.  eller hvordan man får mest mulig skrue en en fodbold. Altså arbejde for Nike eller Adidas som teknikker, men hvad hedder den uddannelse/job?


ville du have noget imod at arbejde i udlandet ?
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Aug 6 2012 01:45pm
Quote (IAcid @ Aug 6 2012 07:00pm)
ville du have noget imod at arbejde i udlandet ?


På ingen måde, det er i forvejen min plan.

Btw. til jer andre tak, mangler bare en der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre med det andet job jeg ikke engang ved hvad hedder :P

This post was edited by Legendsarmy on Aug 6 2012 01:46pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 01:46pm
Quote (Legendsarmy @ 6 Aug 2012 21:45)
På ingen måde, det er i forvejen min plan.


US and A?
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Aug 6 2012 01:59pm
Ville utrolig gerne arbejde hos EA i Vancouver, men det er self. svært at planlægge hvor man vil arbejde, så USA er også en mulighed helst ikke afrika eller asien though no offence ^_^
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 6 2012 02:25pm
Quote (Legendsarmy @ 6 Aug 2012 20:59)
Ville utrolig gerne arbejde hos EA i Vancouver, men det er self. svært at planlægge hvor man vil arbejde, så USA er også en mulighed helst ikke afrika eller asien though no offence ^_^


bare rolig afrika er ikke lige stedet hvor de søger spil programmøre :)

og ja, der er næsten intet spil udviklings markede i Danmark da det er alt for dyrt at lave her - så udlandet er den eneste mulighed, kan ikke forstå hvad du har imod asien det er en helt okay sted hvis man har penge - Jeg ville iværtfald med gælde flytte til Japan hvis jeg fik tilbydt et godt job der ;)
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
Aug 6 2012 02:34pm
Quote (Slave @ Aug 6 2012 09:25pm)
bare rolig afrika er ikke lige stedet hvor de søger spil programmøre :)

og ja, der er næstenintet spil udviklings markede i Danmark da det er alt for dyrt at lave her - så udlandet er den eneste mulighed, kan ikke forstå hvad du har imod asien det er en helt okay sted hvis man har penge - Jeg ville iværtfald med gælde flytte til Japan hvis jeg fik tilbydt et godt job der ;)


Regnede jeg heller ikke med :lol:

Har bare på fornemmelsen at mig og asien ikke ville passe så godt sammen :-/
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Aug 6 2012 02:51pm
Quote (Slave @ 6 Aug 2012 22:25)
bare rolig afrika er ikke lige stedet hvor de søger spil programmøre :)

og ja, der er næstenintet spil udviklings markede i Danmark da det er alt for dyrt at lave her - så udlandet er den eneste mulighed, kan ikke forstå hvad du har imod asien det er en helt okay sted hvis man har penge - Jeg ville iværtfald med gælde flytte til Japan hvis jeg fik tilbydt et godt job der ;)


jeg ville med glæde flytte til Thailand hvis jeg fik tildelt en kone der :rolleyes:

This post was edited by IAcid on Aug 6 2012 02:52pm
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll