Quote (Legendsarmy @ 6 Aug 2012 20:59)
Ville utrolig gerne arbejde hos EA i Vancouver, men det er self. svært at planlægge hvor man vil arbejde, så USA er også en mulighed helst ikke afrika eller asien though no offence

bare rolig afrika er ikke lige stedet hvor de søger spil programmøre

og ja, der er
næsten intet spil udviklings markede i Danmark da det er alt for dyrt at lave her - så udlandet er den eneste mulighed, kan ikke forstå hvad du har imod asien det er en helt okay sted hvis man har penge - Jeg ville iværtfald med gælde flytte til Japan hvis jeg fik tilbydt et godt job der
