Quote (waw @ 19 Jul 2012 21:53)
Tænkte jeg også det var.
Det bare for plat man skal give 1500 kr for at få fucking windows 7 lovligt....
En premimum version til 700kroner skulle være helt fint.
Quote (Froziph @ 19 Jul 2012 23:05)
Windows 8 kommer til oktober.. Det kan næsten betale sig at køre noget trial værk indtil da

Hvem ved om det bliver en sucess, eller som Vista? -.-