Del jeres fede minder fra gårsdagens Roskilde festival.
Alle som blev hjemme har virkeligt gået glip af fucking meget.
Det var min jomfru-festival. Ja i hvert fald i Roskilde.
Koncerter jeg tog til (Med ratings ud af 5):
Wiz Khalifa: 5/5, helt klart en positiv overraskelse med liveband, og crowdet var fantastisk. Den lumre lugt af hash dominerede ret kræftigt Arena teltet.
Arab Muzik: 5/5, mange tror dj's bare trykker start og lige scratcher en record en gang i mellem.
http://www.youtube.com/watch?v=zCDHBGsGhJo&feature=relatedA$AP Rocky: Af hvad jeg så 5/5, sindsygt crowd, hypede os op for vildt med konstant at få os til at råbe ASAP. Fik af vide at tempoet faldt hurtigt efter jeg forlod koncerten. (heldigt i guess).
Kesi: 5/5, ligegyldigt hvad i synes om hans musik. Drengen formår at fyre en syg fest af sammen med sit crew.
Malk de Koijn: 3/5, deres musik er fedt, men de er sku lidt kedelige. Undskyld drenge.
Mac Miller: 5/5, stod ikke tæt på den her gang, men der var stadigt en vild fest. Mange gamle numre, lige min stil.
The Roots: 5/5, trods den dårlige kritik de fik for at lave covers af andre bands, synes jeg det var vildt fedt, da de gjorde sangene personlige til deres stil.
Royce da 5'9: 5/5, god musik med masser af gang i den, og så var der nogle sjove skits mellem numrene.
Yelawolf: 5/5, bedste koncert hele festivalen, Yela crowdsurfede holdte tempoet højt, rigtig højt ja.
Björk: 5/5, sindsyg musik, sindsygt sceneshow. Hele hendes essens blev fremvist i bedste form.
DJ Static: 3/5, DJ med big band og 50 forskellige rap kunstnere, alle store navne. Tempoet var meget varieret, og gjorde det kedeligt.