d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Roskilde Festival > Del Jeres Oplevelser
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,261
Joined: Dec 30 2011
Gold: 1.00
Jul 9 2012 04:28am
Del jeres fede minder fra gårsdagens Roskilde festival.
Alle som blev hjemme har virkeligt gået glip af fucking meget.
Det var min jomfru-festival. Ja i hvert fald i Roskilde.


Koncerter jeg tog til (Med ratings ud af 5):
Wiz Khalifa: 5/5, helt klart en positiv overraskelse med liveband, og crowdet var fantastisk. Den lumre lugt af hash dominerede ret kræftigt Arena teltet.
Arab Muzik: 5/5, mange tror dj's bare trykker start og lige scratcher en record en gang i mellem. http://www.youtube.com/watch?v=zCDHBGsGhJo&feature=related
A$AP Rocky: Af hvad jeg så 5/5, sindsygt crowd, hypede os op for vildt med konstant at få os til at råbe ASAP. Fik af vide at tempoet faldt hurtigt efter jeg forlod koncerten. (heldigt i guess).
Kesi: 5/5, ligegyldigt hvad i synes om hans musik. Drengen formår at fyre en syg fest af sammen med sit crew.
Malk de Koijn: 3/5, deres musik er fedt, men de er sku lidt kedelige. Undskyld drenge.
Mac Miller: 5/5, stod ikke tæt på den her gang, men der var stadigt en vild fest. Mange gamle numre, lige min stil.
The Roots: 5/5, trods den dårlige kritik de fik for at lave covers af andre bands, synes jeg det var vildt fedt, da de gjorde sangene personlige til deres stil.
Royce da 5'9: 5/5, god musik med masser af gang i den, og så var der nogle sjove skits mellem numrene.
Yelawolf: 5/5, bedste koncert hele festivalen, Yela crowdsurfede holdte tempoet højt, rigtig højt ja.
Björk: 5/5, sindsyg musik, sindsygt sceneshow. Hele hendes essens blev fremvist i bedste form.
DJ Static: 3/5, DJ med big band og 50 forskellige rap kunstnere, alle store navne. Tempoet var meget varieret, og gjorde det kedeligt.

Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 9 2012 05:40am
"Alle som blev hjemme har virkeligt gået glip af fucking meget."

Af at sove i pis og lort uden at kunne gå i bad? åh ja vi har virkelig gået glip af "fucking" meget :wacko:
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 9 2012 05:52am
Quote (waw @ Jul 9 2012 01:40pm)
"Alle som blev hjemme har virkeligt gået glip af fucking meget."

Af at sove i pis og lort uden at kunne gå i bad? åh ja vi har virkelig gået glip af "fucking" meget  :wacko:


Glem ikk det mudder bad de fik!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 9 2012 06:30am
Ville virkelig gerne have hørt Mac Miller, er ret nede over jeg ikke fik hørt ham. Men der kom bare nogle ting i vejen, så jeg ikke kunne tage på Roskildez.
Member
Posts: 105,404
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jul 9 2012 07:41am
Festivaler er sku ikke så meget mig :)
Og der blev satme delt nogle 5/5'er ud ^_^
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jul 9 2012 09:05am
"gået glip af fucking meget"

Du var på Roskilde festivalen uden at se Bruce Springsteen. Du var dér og gik derfor stadig glip af meget.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jul 9 2012 09:19am
Quote (Tigerss @ Jul 9 2012 04:05pm)
"gået glip af fucking meget"

Du var på Roskilde festivalen uden at se Bruce Springsteen. Du var dér og gik derfor stadig glip af meget.


Hvis du ville have en fest skulle du nok have taget ind og set bruce springsteen som Tigerss siger
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jul 9 2012 09:25am
Alle som tog til roskilde festival gik VIRKELIG glip af meget. Jeg har haft den bedste ferie nogensinde.. :troll:

Ej spøg til side så har jeg også hørt at det skulle have været virkelig fedt. Personligt ville jeg nok hellere have været til nogle andre festivaller, men det er jo bare min holdning.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Jul 9 2012 12:44pm
hvor er jack white??
Member
Posts: 4,261
Joined: Dec 30 2011
Gold: 1.00
Jul 9 2012 03:53pm
Så både lidt JW, og the boss, men slet ikke nok til at vurdere dem.
Grunden jeg har delt mange 5'ere ud er nok da mig og mine venner altid fyrer festen af.
Folk som er beskidte på Roskilde er fucking retardede. Det er 25 kr. for et varmt bad, + du kan være hygiejnisk uden bad.
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll