d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Brug For Seriøst Råd
12310Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 26 2012 10:36am
Sad på face idag, da på min kusine skriver. og spørg om jeg stadig snakker med hendes stedfar. Sir så en smule. og hun spørg om jeg kan holde på en hemmelighed eller hvordan man sir.

Siger selvfølgelig. og får der efter denne besked

jamen efter de gamle var blevet skilt, sov jeg op ved ******... så var han blevet rigtig fuld og lå og ragede på mig s:



Altså hun vil ikke selv melde noget eller lign? så hva fuck gør jeg :/

This post was edited by Utb on Jun 26 2012 10:36am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 26 2012 10:43am
Er det troll det her?
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 26 2012 10:57am
Quote (Sunshines @ Jun 26 2012 06:43pm)
Er det troll det her?


Nej, det 110% seriøst. ville ikke lave sjov med sådan noget her :/
Member
Posts: 37,606
Joined: Dec 21 2008
Gold: 24,947.19
Jun 26 2012 11:13am
så det var stedfaren der ragede på hende?
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 26 2012 11:17am
Puha det er jeg sku ked af at høre ;S

- Men du bliver nødtil at acceptere hvad hun siger.
Hvor gammel er din kusine?

This post was edited by ZwiX on Jun 26 2012 11:42am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Jun 26 2012 11:17am
Lad det ligge, hvis det sker igen så snak med familie om det. Det er mit bedste råd lige pt.


e/ Medmindre hun har noget imod det, og er ked af at han har gjort det, så meld det.

This post was edited by FasterA on Jun 26 2012 11:17am
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 26 2012 11:20am
Svær situation, men lad det være op til hende, hvad hun synes er bedst.
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jun 26 2012 11:25am
Hun er 17, og hun vil ikke selv melde det, og jeg har bare lyst til at gennem smadre den idiot.

Det var hendes stedfar der ragede på hende ja..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 26 2012 11:28am
Du bliver nød til at anmelde ham, når du har konkrette beviser. Hvis du anmelder ham nu vil han ikke blive dømt eller lign., også er det der skaden kan ske.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 26 2012 11:28am
Quote (Utb @ 26 Jun 2012 19:25)
Hun er 17, og hun vil ikke selv melde det, og jeg har bare lyst til at gennem smadre den idiot.

Det var hendes stedfar der ragede på hende ja..


Jamen du er da kommet til det rette sted. At lave en tråd på jsp ville uden tvivl også være min førsteprioritet, og jeg er overbevist om, at alt løser sig med de gode råd, du får herinde. Allerede har du gode idéer som fx at "tæske ham med et bat" og "lade det være op til hende".

Endnu en super tråd.
Go Back To Dansk Topic List
12310Next
Add Reply New Topic New Poll