d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Wow
123Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 01:29pm
så var jeg nede og handle, køber 2 pakker kyllingfile

idioten i kassen har scannet 3 ind så jeg har betalt for meget

hvad fuck gør man
Retired Moderator
Posts: 23,283
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
Jun 21 2012 01:33pm
Tjekker sin bon næste gang før man går ud af butikken?
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 01:34pm
Quote (Markos. @ 21 Jun 2012 20:33)
Tjekker sin bon næste gang før man går ud af butikken?


God ide
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 01:40pm
Quote (waw @ 21 Jun 2012 21:34)
God ide


Hvis du er baws, så tag du en mere uden at betale og siger "I'm THE boss!"

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 21 2012 01:41pm
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 01:46pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 21 Jun 2012 20:40)
Hvis du er baws, så tag du en mere uden at betale og siger "I'm THE boss!"


:lol:
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 21 2012 01:47pm
Quote (waw @ Jun 21 2012 08:29pm)
så var jeg nede og handle, køber 2 pakker kyllingfile

idioten i kassen har scannet 3 ind så jeg har betalt for meget

hvad fuck gør man


gå ned og sig det til idioten.. han må gi dig penge tilbage eller gi dig en kylling mere!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 01:49pm
Quote (A_D @ 21 Jun 2012 20:47)
gå ned og sig det til idioten.. han må gi dig penge tilbage eller gi dig en kylling mere!


præcis, men det sku svært at bevise at man kun havde 2, de kan self kig i kamarene, men så meget gider jeg heller ikke at gøre ud af 35kr, det bare latterligt

vidste jeg sku ha taget den anden kasse, hvor svært kan det være at scanne varer, seriøst....
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 21 2012 01:58pm
Quote (waw @ 21 Jun 2012 21:49)
præcis, men det sku svært at bevise at man kun havde 2, de kan self kig i kamarene, men så meget gider jeg heller ikke at gøre ud af 35kr, det bare latterligt

vidste jeg sku ha taget den anden kasse, hvor svært kan det være at scanne varer, seriøst....


Husk! Du kan aldrig lave fejl!!
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 02:02pm
Quote (Hej @ 21 Jun 2012 20:58)
Husk! Du kan aldrig lave fejl!!


Never B)
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 21 2012 02:06pm
Quote (waw @ 21 Jun 2012 21:49)
præcis, men det sku svært at bevise at man kun havde 2, de kan self kig i kamarene, men så meget gider jeg heller ikke at gøre ud af 35kr, det bare latterligt

vidste jeg sku ha taget den anden kasse, hvor svært kan det være at scanne varer, seriøst....


rolig nu arbejder selv i supermarked og den salgs sker engang imellem
man går bare ned og forklarer hvordan og hvorledes også gir de dig dine penge igen
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll