d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Jun 21 2012 12:20pm
Hey pepz sidder derhjemme og overvejer installere D3 eller gå ned få pengene tilbage
Men kunne da godt lige tænke mig høre jeres mening om det nye Diablo :)?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 12:24pm
Pengene tilbage har også overvejet det meget selvom det er min fars spil :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 12:29pm
Lorte spil.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 21 2012 01:08pm
Spild af 300.- kroner.
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 21 2012 02:45pm
Lige pt er det ikke worth it, men det kan måske ændre sig med tiden.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 21 2012 02:57pm
spild af 700 kr.. ( ce )
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Jun 21 2012 03:04pm
Quote (eLmasten @ Jun 21 2012 09:57pm)
spild af 700 kr.. ( ce )


RØVRENDT ahaha LOL

spillet er fint, men det er ikke mere end 150-, værd maks..
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 21 2012 03:07pm
Quote (Marquina @ 21 Jun 2012 23:04)
RØVRENDT ahaha LOL

spillet er fint, men det er ikke mere end 150-, værd maks..


Ja,...Altså du mener man får penge for at spille det ikke?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 21 2012 03:17pm
Hvor mange timer har I spillet, og hvor mange timers underholdning skal I have haft, før det ikke længere er «spild af penge»?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 21 2012 03:18pm
Quote (Grandebedte @ Jun 21 2012 11:17pm)
Hvor mange timer har I spillet, og hvor mange timers underholdning skal I have haft, før det ikke længere er «spild af penge»?


Alt under 1000 timer er tyveri, obviously.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll