Quote (eLmasten @ 21 Jun 2012 12:09)
haha lol. hvad skulle man i det spil??
Så vidt jeg husker, var det et skydespil, med opfindsomme våben. Fx kunne man kaste snebolde; De gule skadede mere end de hvide...
Mener også der var en Cow Launcher og sådan noget.