d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Theangel Er Tøsefornærmet Lol
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:29am
lol du er en joke
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 20 2012 10:30am
Hold nu jeres små latterlige intriger for jer selv....
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:31am
Quote (Molle_fkk @ Jun 20 2012 05:30pm)
Hold nu jeres små latterlige intriger for jer selv....


Cant han blokerede mig på PM så må jo skrive til ham her..
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 20 2012 10:32am
Quote (PoD_Clan @ Jun 20 2012 05:31pm)
Cant han blokerede mig på PM så må jo skrive til ham her..


Så forstå det dog, som om han ikke gider at snakke med dig ?
Der er da ingen grund til at du skal skrive det til alle ?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 20 2012 10:33am
Quote (PoD_Clan @ Jun 20 2012 06:31pm)
Cant han blokerede mig på PM så må jo skrive til ham her..


Fordi det er umådelig vigtigt, at du får fortalt ham, at du synes, han er en joke.
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:33am
Quote (Molle_fkk @ Jun 20 2012 05:33pm)
Fordi det er umådelig vigtigt, at du får fortalt ham, at du synes, han er en joke.


nej nu var det mere for at få hans opmærksomhed, :]
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:35am
Quote (PoD_Clan @ 20 Jun 2012 18:29)
lol du er en joke


Hvorfor?
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 20 2012 10:36am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 20 2012 05:35pm)
Hvorfor?


Hey, jeg ved ikke om du stadig har noget imod mig men jeg har prøvet så godt jeg kunne på at slappe af og føre ordentlige samtaler med folk.
Ville du have noget imod jeg joinede din guild? det er lidt kedeligt ikke at have en guild.


Det bliver lige når jeg har skaffet 50 fg

Ja, det ville jeg.

Du er stadig sur på mig?

Jeg er ikke sur, jeg kan bare ikke fordrage dig.

Som jeg kunne se var det en flok som kørte på mig dengang, valgte at ignorere det og komme tilbage til Jsp, nu syntes jeg selv jeg har det godt og trives godt med alle..

Jamen godt for dig da.



Derfor..
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 20 2012 10:39am
Quote (PoD_Clan @ Jun 20 2012 06:36pm)
Hey, jeg ved ikke om du stadig har noget imod mig men jeg har prøvet så godt jeg kunne på at slappe af og føre ordentlige samtaler med folk.
Ville du have noget imod jeg joinede din guild? det er lidt kedeligt ikke at have en guild.


Det bliver lige når jeg har skaffet 50 fg

Ja, det ville jeg.

Du er stadig sur på mig?

Jeg er ikke sur, jeg kan bare ikke fordrage dig.

Som jeg kunne se var det en flok som kørte på mig dengang, valgte at ignorere det og komme tilbage til Jsp, nu syntes jeg selv jeg har det godt og trives godt med alle..

Jamen godt for dig da.



Derfor..


Og så må du jo respektere, at han ikke bryder sig om dig, og derfor ikke vil have dig i sin guild. Det kan umuligt være svært at forstå.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Jun 20 2012 10:39am
Quote (PoD_Clan @ 20 Jun 2012 17:31)
Cant han blokerede mig på PM så må jo skrive til ham her..


Ta' dig sammen
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll