Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 20 2012 05:35pm)
Hvorfor?
Hey, jeg ved ikke om du stadig har noget imod mig men jeg har prøvet så godt jeg kunne på at slappe af og føre ordentlige samtaler med folk.
Ville du have noget imod jeg joinede din guild? det er lidt kedeligt ikke at have en guild.
Det bliver lige når jeg har skaffet 50 fg
Ja, det ville jeg.
Du er stadig sur på mig?
Jeg er ikke sur, jeg kan bare ikke fordrage dig.
Som jeg kunne se var det en flok som kørte på mig dengang, valgte at ignorere det og komme tilbage til Jsp, nu syntes jeg selv jeg har det godt og trives godt med alle..
Jamen godt for dig da.
Derfor..