d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Firefox Opfører Sig Fjollet. Hjææælp!
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 17 2012 06:29pm
Firefox begyndte for et par dage siden at have noget imod det der med at afspille videoer. Faktisk i en sådan grad at jeg slet ikke kan se videoer, hverken på youtube eller vimeo. Mindes ikke jeg har pillet ved nogle indstillinger. Har prøvet at geninstallere Firefox. Jeg kan fint afspille videoer i Chrome og (suk) Internet Explorer.
Nogen der har samme problem? Og endnu vigtigere: Er der nogen der ved hvordan man får det til at virke igen?
Et par s/s af det. Tror nu ikke det er til megen nytte.
http://imgur.com/jXJFO,aelTu#1
http://imgur.com/jXJFO,aelTu#0
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 02:00am
Prøv at geninstallere dit flash.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 03:01am
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 18 2012 10:00am)
Prøv at geninstallere dit flash.


Har jeg også prøvet, det virkede heller ikke :(
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Jun 18 2012 04:11am
Geninstallér Firefox. Har kendt et par stykker der har haft samme problem, og det eneste der virkede var at geninstallere Firefox.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 04:15am
Quote (Umskiptar @ Jun 18 2012 12:11pm)
Geninstallér Firefox. Har kendt et par stykker der har haft samme problem, og det eneste der virkede var at geninstallere Firefox.


Det var også mit første gæt på en løsning, men har prøvet at geninstallere to gange og ingenting ændrede sig.
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Jun 18 2012 04:18am
Quote (Molle_fkk @ 18 Jun 2012 11:15)
Det var også mit første gæt på en løsning, men har prøvet at geninstallere to gange og ingenting ændrede sig.


Vil du være sød at trykke Ctrl + shift + A mens du er inde i Firefox, og så fortælle mig hvad din Flash-version hedder?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 04:49am
Quote (Umskiptar @ Jun 18 2012 12:18pm)
Vil du være sød at trykke Ctrl + shift + A mens du er inde i Firefox, og så fortælle mig hvad din Flash-version hedder?


Shockwave Flash 11.3.300.257
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 18 2012 04:22pm
Ville være evigt taknemmelig hvis jeg kunne få noget hjælp til det her. Chrome er bare ikke det samme :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 18 2012 04:45pm
Quote (Molle_fkk @ Jun 19 2012 12:22am)
Ville være evigt taknemmelig hvis jeg kunne få noget hjælp til det her. Chrome er bare ikke det samme :(


Nej, det bedre ;)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 18 2012 04:51pm
Quote (TheAngel @ 19 Jun 2012 00:45)
Nej, det bedre ;)


:thumbsup:
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll