d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har I Mistet Noget Før?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
Jun 17 2012 04:00am
Så fik jeg stjålet min black forrest 1.0 mountainbike :( 2 kæmpe kryptionite låse på og op af en lampe i jorden.... 2 timer efter var den væk!!

Troede det var umuligt at få lortet brydt op :(

Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 17 2012 04:04am
Fik engang stjålet min cykel om natten, på vej hjem fra en bytur og den var sgu gået i stykken, så var vi nogle stykker inde og få pizza, og da vi kom ud var den væk, den var lige gået i stykker samme aften, har stadig ikke forstået hvem der stjæler en cykel der knap kunne køre.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 17 2012 04:51am
Buskort: 10+
Huer/handsker: 10+
Pas: 2 (1000 kroner for et midlertidligt pas i London + et nyt pas til 625 i DK - Dyr bytur)
Nøgler: 5+

Unge dage.. :)
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 17 2012 05:15am
Quote (Stonemeisteren @ 17 Jun 2012 12:00)
Så fik jeg stjålet min black forrest 1.0 mountainbike :( 2 kæmpe kryptionite låse på og op af en lampe i jorden.... 2 timer efter var den væk!!

Troede det var umuligt at få lortet brydt op :(


koster den ikke 12k +?
ville græde hvis nogen stjal min dirt jump
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 17 2012 05:18am
Quote (IAcid @ 17 Jun 2012 13:15)
koster den ikke 12k +?
ville græde hvis nogen stjal min dirt jump


hvor står den ?
Member
Posts: 37,649
Joined: Dec 21 2008
Gold: 27,332.19
Jun 17 2012 05:19am
Puha, jeg kunne skrive en hel bog om alt det jeg har mistet. Men er sku ked af det på dine vejne :-)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 17 2012 05:41am
Jeg passer rimelig meget på mine ejendele og har ikke været ude for hjemme-røveri/tyveri, så har faktisk ikke mistet så meget, måske har en mistet nogle penge hist og pist, men det har ikke været i store summe.

Men... har fået stjålet mange d2 items osv.. ^^^^^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 17 2012 05:48am
Mine Pokémon kort i 4.klasse R.I.P ;S
En cykel mens jeg ved i motionscenteret.

Ellers passer jeg skam fint nok på mine ting.
Member
Posts: 654
Joined: Jun 16 2008
Gold: 0.00
Jun 17 2012 05:57am
Quote (IAcid @ Jun 17 2012 11:15am)
koster den ikke 12k +?
ville græde hvis nogen stjal min dirt jump


Samme vil jeg fandme.
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
Jun 17 2012 06:02am
jeg passer fortiden godt på mine ting men ellers har jeg nok mistet

2 - 3 mobiler :P
har fået min gamle scooter nakket 2 gange men fandt den hurtigt igen :P
ellers ikke så meget :)
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll