d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spørgsmål Vdr. Signature!! > Tjek Please
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9
Joined: Jun 12 2012
Gold: 0.00
Jun 12 2012 07:00am
Når jeg har uploadet et image i f.eks. Tinypic ..
Hvordan kan det så være jeg ikke kan få det til at fremvise i min signature, efter jeg har lagt det ind? :)

Quote (Whyred @ Jun 12 2012 03:03pm)
Svaret er at du skal have mindst 15 posteringer herinde før du kan få vist et billede i dit signatur :)


Ahh, okay.. Men hvor lang tid tager det, før man kan lave flere posts?
Jeg lagde mærke til det nu her, efter jeg havde skrevet første post, skulle jeg vente mere end 2 minutter? :o

This post was edited by Odder on Jun 12 2012 07:07am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 12 2012 07:03am
Svaret er at du skal have mindst 15 posteringer herinde før du kan få vist et billede i dit signatur :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 07:05am
Quote (Whyred @ 12 Jun 2012 15:03)
Svaret er at du skal have mindst 15 posteringer herinde før du kan få vist et billede i dit signatur :)


SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM :D
Member
Posts: 9
Joined: Jun 12 2012
Gold: 0.00
Jun 12 2012 07:06am
Quote (Whyred @ Jun 12 2012 03:03pm)
Svaret er at du skal have mindst 15 posteringer herinde før du kan få vist et billede i dit signatur :)


Ahh, okay.. Men hvor lang tid tager det, før man kan lave flere posts?
Jeg lagde mærke til det nu her, efter jeg havde skrevet første post, skulle jeg vente mere end 2 minutter? :o
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 12 2012 07:09am
Quote (Odder @ 12 Jun 2012 14:06)
Ahh, okay.. Men hvor lang tid tager det, før man kan lave flere posts?
Jeg lagde mærke til det nu her, efter jeg havde skrevet første post, skulle jeg vente mere end 2 minutter? :o



For mig er det 30 sekunder, jeg ved faktisk ikke om der er en længere begrænsning i starten, men i hvert fald er 30 sekunder den normale begrænsning. Den kan desuden forlænges hvis du får advarsler.
Velkommen til i øvrigt.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 07:10am
men velkommen til d2jsp.
fortæl lidt om dig selv - kender du nogen herinde?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jun 12 2012 07:12am
Quote (Whyred @ Jun 12 2012 02:09pm)
For mig er det 30 sekunder, jeg ved faktisk ikke om der er en længere begrænsning i starten, men i hvert fald er 30 sekunder den normale begrænsning. Den kan desuden forlænges hvis du får advarsler.
Velkommen til i øvrigt.


Tror nok i starten at det er 2 min og 30 sec eller sådan noget :)
Member
Posts: 9
Joined: Jun 12 2012
Gold: 0.00
Jun 12 2012 07:13am
Quote (Whyred @ Jun 12 2012 03:09pm)
For mig er det 30 sekunder, jeg ved faktisk ikke om der er en længere begrænsning i starten, men i hvert fald er 30 sekunder den normale begrænsning. Den kan desuden forlænges hvis du får advarsler.
Velkommen til i øvrigt.


Okay, fint nok :)
Jo tak!

Quote (eLmasten @ Jun 12 2012 03:10pm)
men velkommen til d2jsp.
fortæl lidt om dig selv - kender du nogen herinde?


Nej, ikke rigtigt mere.. Havde nogle kammerater der brugte det her for nogle år siden.
Jeg har holdt mine accounts ved lige, lige siden jeg stoppede, så vil gerne have solgt noget af det :)

Kender d2jsp nogenlunde, siden jeg har set mine kammerater bruge det, men kan se der er kommet en del nye ting til? :)


Quote (berens @ Jun 12 2012 03:12pm)
Tror nok i starten at det er 2 min og 30 sec eller sådan noget :)


Hvor lang tid varer det ved? :)

This post was edited by Odder on Jun 12 2012 07:13am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jun 12 2012 07:14am
Til du har postet 100 gange skulle jeg mene :D
Member
Posts: 9
Joined: Jun 12 2012
Gold: 0.00
Jun 12 2012 07:15am
Quote (berens @ Jun 12 2012 03:14pm)
Til du har postet 100 gange skulle jeg mene :D


Hold da kæft, det er eddermame lang tid ! :/

Men jeg kan huske, at jo flere posts og jo tidligere join date man havde,
jo nemmere var det at sælge ting??

Er det så ikke svært for mig at sælge dyre ting? :o
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll