d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Film Ideer? > :)
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Jun 11 2012 03:11pm
Mangler en fed film jeg kan se...

elsker film såsom:

limitless
21 jump street
safehouse


noget i den dur :) tak
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 03:21pm
jumper
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Jun 11 2012 03:32pm
Har lige set Memento.
Vild fed og virkelig mindfucking film.
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 11 2012 05:26pm
Quote (LOLouis @ 11 Jun 2012 23:32)
Har lige set Memento.
Vild fed og virkelig mindfucking film.


Agree, den er fed nok. :)
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Jun 12 2012 05:03am
Quote (IAcid @ 11 Jun 2012 22:21)
jumper



Quote (LOLouis @ 11 Jun 2012 22:32)
Har lige set Memento.
Vild fed og virkelig mindfucking film.



noteret tak :)

iso flere!
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 12 2012 05:22am
Taken og Shooter.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Jun 12 2012 05:26am
Hvis du kan lide tænke film som Inception & Shutter island.

så prøv The triangle

- Lidt gys men SYG tænke film. en film hvor at efter man har set den, tænker... okay.. hvad var det lige jeg så ! shit!
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Jun 12 2012 05:43am
Quote (Fayde @ 12 Jun 2012 12:22)
Taken og Shooter.


Har dem begge ;) nice film..

Quote (eLmasten @ 12 Jun 2012 12:26)
Hvis du kan lide tænke film som Inception & Shutter island.

så prøv The triangle

- Lidt gys men SYG tænke film. en film hvor at efter man har set den, tænker... okay.. hvad var det lige jeg så ! shit!


elsker faktisk film hvor det ikke lige er så nemt at gennemskue hvad der kommer til at ske, takker :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 12 2012 06:22am
Identity synes jeg også du skulle se engang så, der er ikke mange af mine kammerater der regnede den ud i hvert fald. Det er godt nok også nogle år siden jeg så den, men den er et kig værd.

Så er der Memento, Se7en og Den sjette sans, som også har virkelig gode plots.

Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 12 2012 06:55am
127 Hours. Godt nok ikke helt i stil med det du søger, dog en fed film.


Quote (eLmasten @ 12 Jun 2012 13:26)
så prøv The triangle

- Lidt gys men SYG tænke film. en film hvor at efter man har set den, tænker... okay.. hvad var det lige jeg så ! shit!


Worst movie ever.

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 12 2012 06:56am
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll