d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Computer > Asus Eller Packard Bell
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 03:30am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 11 2012 03:58am
Vil sige Asus, fordi dem jeg kender som har haft packard bell, har alle haft problemer.

Det bedste vil dog være, at samle en selv fra komplett med hjælp herfra, det er slet ikke så svært at samle det selv.
Eller købe en fra topdata, de har gode tilbud + bedre komponenter.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2012 04:10am
Må jeg foreslå at du kigger på Komplett's samlede computere? :) Der får du lidt mere for pengene :)

Ellers følg LazyDazy's råd :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Jun 11 2012 04:11am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 04:22am
Quote (SIT_nTakeNotes @ 11 Jun 2012 12:10)
Må jeg foreslå at du kigger på Komplett's samlede computere? :) Der får du lidt mere for pengene :)

Ellers følg LazyDazy's råd :)


post hvis i har nogle forslag har omkring 5k

This post was edited by IAcid on Jun 11 2012 04:25am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 11 2012 04:28am
Vil du være åben overfor en du selv skal samle? Du for meget mere for pengene, og så ved du med 100% hvad du har .
Eller en færdig bygget fra komplett eller topdata, deres komponenter er meget bedre ind de der mærke computere, som ASUS og den slags..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 04:37am
Quote (LazyDazy @ 11 Jun 2012 12:28)
Vil du være åben overfor en du selv skal samle? Du for meget mere for pengene, og så ved du med 100% hvad du har .
Eller en færdig bygget fra komplett eller topdata, deres komponenter er meget bedre ind de der mærke computere, som ASUS og den slags..


vil helst købe den færdig samlet
kigger lige på topdata
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 11 2012 04:55am
Quote (LazyDazy @ 11 Jun 2012 12:50)


så skal der 800kr til os <_<
men tak for links :D
det bliver nok den asus computer

hvordan ser man om der kan sluttes 2 skærme til den asus computer?
for skal sådan set bruge den mest til arbejde også måske det nye cs når det engang udkommer

This post was edited by IAcid on Jun 11 2012 04:59am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 11 2012 05:08am
Der er både HDMI og x2 vga indgange, så det burde ikke være noget problem :)
Member
Posts: 797
Joined: Jun 6 2010
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 11 2012 06:22am
Du skal ikke regne med at køre det nye CS med den ASUS computer. Dens grafikkort er virkeligt dårligt.
Den er dyr i forhold til hvad du betaler for. Tilmed skal du regne med dårlig airflow da der kun er 1 ind- og udgang. Dette resulterer i larm og evt. overophedning af CPU/GPU her til sommer, som kan resultere i at computeren slukker sig selv.

This post was edited by Ryan20 on Jun 11 2012 06:23am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll