d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Noget Galt > Min Computer Lagger Selv I Low-mode D3
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 9 2012 12:38pm
MSI 6 GB, 1 GB G-Force Nvidia og i5 2,4 ghz processor.

Kan det virkelig passe at denne udgave ikke kan gøre d3 i low-mode uden at lagge?
Håber lidt på det er mine specs der er noget galt med.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:41pm
Quote (Sunshines @ 9 Jun 2012 20:38)
MSI 6 GB, 1 GB G-Force Nvidia og i5 2,4 ghz processor.

Kan det virkelig passe at denne udgave ikke kan gøre d3 i low-mode uden at lagge?
Håber lidt på det er mine specs der er noget galt med.


Hvilket GPU?
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 9 2012 12:43pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 9 2012 07:41pm)
Hvilket GPU?


Hvor ser man det?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:50pm
Quote (Sunshines @ 9 Jun 2012 20:43)
Hvor ser man det?


Start - dxdiag, også hit med systemmodel :)
Member
Posts: 6,409
Joined: May 18 2008
Gold: 35.55
Jun 9 2012 12:50pm
Quote (Sunshines @ Jun 9 2012 06:43pm)
Hvor ser man det?


Grafikkort, graphics processing unit. Kør/run => dxdiag
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 9 2012 12:54pm
Quote (Bluelightning @ 9 Jun 2012 20:50)
Grafikkort, graphics processing unit. Kør/run => dxdiag


Kan man ikke rigtigt, hvis det er med Ivy Bridge, så viser den nemlig kun Intel GPU :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 9 2012 01:26pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 9 2012 02:46pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 9 Jun 2012 20:54)
Kan man ikke rigtigt, hvis det er med Ivy Bridge, så viser den nemlig kun Intel GPU :)


Men hvis han kun har det grafikkort, der er integreret i cpu'en er det derfor det lagger.

Sunshines, gå ind under fanen skærm i dxdiag
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 9 2012 03:42pm
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
Jun 9 2012 05:16pm
Quote (Sunshines @ 9 Jun 2012 23:42)
http://i46.tinypic.com/19111l.png


Du bruger pt kun det grafikkort der er integreretet i cpu.
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll