Alting koster, prøv at undgå tandlægen i 10+ år og se hvad for en slags regning der kommer med posten.
Egentlig synes jeg ikke det er så slemt. Prøv at regn ud hvor meget du evt. Giver for benzin, vægtsfgift og forsikring eller anden form for udgift, som bare skal falde. Offentlig transport kunne også komme på tale. En enkelt voksen billet (2 zoner) i Københavns området mener jeg ligger på 25 kr og fælder i en time. Månedskort med samme antal zoner koster 420-480 mener jeg. Ret mig endelig, hvis priserne ikke passer, er ikke selv ejer af den slags, men ville mene at det er temmelig dyrt, når man tænker på forholdene og de begrænsede muligheder og ingen garanti for siddeplads, ventetid osv..