d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Endelig Kan Jeg Forstå Danmark Reklamerne > Awawaw
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 11:41am
Gjorde ikke ondt og få vaccinationerne, men prisen auw auw! 2k for at blive sprøjtet fuld med sygdomme :(
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 12:09pm
Det er nok stadig sjovere end at prøve den ægte vare.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 01:15pm
Sandt sandt. Også derfor jeg har fået dem, men det gør nu stadig ondt nu hvor man er en fattig studerende.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 01:17pm
Så er der så dem, som ikke kan tåle dem..
Kan nemlig ikke tåle de levende vaccinationer.. Kan heller ikke tåle pencelin..
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 7 2012 01:19pm
Quote (JelleDK @ Jun 7 2012 09:17pm)
Så er der så dem, som ikke kan tåle dem..
Kan nemlig ikke tåle de levende vaccinationer.. Kan heller ikke tåle pencelin..


Nice sig! Og why? :O
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 7 2012 01:23pm
Quote (exiter_dk @ 7 Jun 2012 20:15)
Sandt sandt. Også derfor jeg har fået dem, men det gør nu stadig ondt nu hvor man er en fattig studerende.



Ja det har du ret i, fik selv lige en Twinrex i sidste uge, 700 slask.

This post was edited by Whyred on Jun 7 2012 01:23pm
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 7 2012 01:24pm
Quote (exiter_dk @ Jun 7 2012 08:19pm)
Nice sig! Og why? :O


Jeg er allergisk overfor den smule pencelin, som kommer i de levende vaccinationer.. Det er i dem, for at den sygdom som er i, ikke gør dig syg i stedet..
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Jun 7 2012 02:58pm
Alting koster, prøv at undgå tandlægen i 10+ år og se hvad for en slags regning der kommer med posten.

Egentlig synes jeg ikke det er så slemt. Prøv at regn ud hvor meget du evt. Giver for benzin, vægtsfgift og forsikring eller anden form for udgift, som bare skal falde. Offentlig transport kunne også komme på tale. En enkelt voksen billet (2 zoner) i Københavns området mener jeg ligger på 25 kr og fælder i en time. Månedskort med samme antal zoner koster 420-480 mener jeg. Ret mig endelig, hvis priserne ikke passer, er ikke selv ejer af den slags, men ville mene at det er temmelig dyrt, når man tænker på forholdene og de begrænsede muligheder og ingen garanti for siddeplads, ventetid osv..
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Jun 7 2012 04:56pm
Quote (Provo2100 @ Jun 7 2012 09:58pm)
begrænsede muligheder og ingen garanti for siddeplads, ventetid osv..


Jeg ved ikke hvor du kommer fra i landet, men lol.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Jun 7 2012 11:30pm
I det hele taget er det sjovt hvordan man rask væk betaler tusindvis af kroner til bilen der skal til syn osv. men ikke vil betale til sig selv. hvor mange her går til et årligt check?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll