d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Teknologi Historie - C Fag - Htx - Trekassemode > Hjælp Med Trekassemodel = Stor Belønning
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 595
Joined: Aug 23 2011
Gold: 0.00
Jun 6 2012 06:23am
Hey :)

Jeg skal op til mundlig eksamen i Teknologi Historie C-fag. Mit overemne tror jeg er: Masseproduktion / Den industrielle revolution / bioteknologi. Mit underemne er Carlsberg. I min rapport som jeg afleverede var min Trekasse model ikke god nok. Det trak ned, min lærer sagde at den ikke var selvstændig nok. Så jeg søger en person som kan lave en trekassemodel om Carlsberg som er lige til et 12-tal.
Min deadline er d. 20 juni 2012

Krav:
Der skal være kildehenvisninger
Den skal være et 12-tal værdigt.

Belønning:
Nævn en pris helst i forumguld.

Bilag:
Min gamle trekassemodel: http://www.gigasize.com/get/4w999x9gztc

Min opgave, hvis det kan hjælpe: http://www.gigasize.com/get/35307o9mlzb


På forhånd tak.

//Trigarr


PM mig hvis du er interesseret
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 6 2012 06:27am
Lav det selv din abekat
Member
Posts: 595
Joined: Aug 23 2011
Gold: 0.00
Jun 6 2012 06:28am
Vil hellere betale mig fra det ^^
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 6 2012 06:34am
Quote (Trigarr @ Jun 6 2012 01:28pm)
Vil hellere betale mig fra det ^^


Vil du også det i fremtiden når du står med eget job?
Member
Posts: 595
Joined: Aug 23 2011
Gold: 0.00
Jun 6 2012 06:43am
Når jeg får det job jeg vil have, så tror jeg at det er et job som jeg interesserer mig for. Forskellen her er jo at jeg ikke interesserer mig for teknologi historie??? who does? Så derfor vil jeg have en middel god karakter uden at skulle lave det store.

Hvad skal man også med fg hvis man ikke kan bruge dem ?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 6 2012 07:11am
Du skal op i det mundtligt. Hvis du får en anden gut til at lave det, kan du alligevel ikke argumentere på det niveau, som den måtte være lavet på, og så vil du alligevel få en lortekarakter.

Læs
http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Studieretninger-og-fag/Hoejere-teknisk-eksamen-%28htx%29/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF06/Vejledninger/htx/060701_teknologihistorie_C_htx_vejledning.ashx
side 52 og frem, og lav det selv.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jun 6 2012 07:22am
Quote (Trigarr @ Jun 6 2012 01:43pm)
Når jeg får det job jeg vil have, så tror jeg at det er et job som jeg interesserer mig for. Forskellen her er jo at jeg ikke interesserer mig for teknologi historie??? who does? Så derfor vil jeg have en middel god karakter uden at skulle lave det store.

Hvad skal man også med fg hvis man ikke kan bruge dem ?


Der kommer også ting i dit job der vil være lort. Suck it up.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
Jun 6 2012 07:27am
haha kæft en idiot
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 6 2012 07:54am
Kan godt lave den..
Det koster 15,316 fg..
Regner med jeg skal bruge 15 dage til det..
Let me know ?
Member
Posts: 595
Joined: Aug 23 2011
Gold: 0.00
Jun 6 2012 08:42am
Du svarer ikke Jelledk ?

Så derfor søger jeg stadig hjælp
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll