d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Lvl 0 X 2
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 2 2012 12:38pm
Så er jeg sgu blevet far til 2 små piger..
Vandet gik på min kæreste kl 03.00, den første blev født ca 12.45 og den anden 13.00..
Den første blev født normalt og den anden blev taget med kejsersnit..

This post was edited by JelleDK on Jun 2 2012 12:57pm
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jun 2 2012 12:45pm
Super tillykke herfra!

e: men du har skrevet dødt. :mellow:

This post was edited by Grandebedte on Jun 2 2012 12:46pm
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 2 2012 12:55pm
Et kæmpe tillykke her fra! Håber du er klar til dem ;)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 2 2012 01:00pm
Quote (Grandebedte @ Jun 2 2012 07:45pm)
Super tillykke herfra!

e: men du har skrevet dødt. :mellow:


Tak, det er rettet..
De er bare så super søde at se på..

Quote (exiter_dk @ Jun 2 2012 07:55pm)
Et kæmpe tillykke her fra! Håber du er klar til dem ;)


Synes selv jeg er klar.. Altså blev nød til at gå ud, imens hun var ved at presse ved den første..
Blev simpelthen bare så dårlig lige pludselig..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 2 2012 01:08pm
Quote (JelleDK @ 2 Jun 2012 20:38)
Så er jeg sgu blevet far til 2 små piger..
Vandet gik på min kæreste kl 03.00, den første blev født ca 12.45 og den anden 13.00..
Den første blev født normalt og den anden blev taget med kejsersnit..


gg men low level
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 2 2012 01:10pm
Quote (JelleDK @ Jun 2 2012 09:00pm)
Tak, det er rettet..
De er bare så super søde at se på..



Synes selv jeg er klar.. Altså blev nød til at gå ud, imens hun var ved at presse ved den første..
Blev simpelthen bare så dårlig lige pludselig..


For hårdt at se damen lide så meget? Kan kun forstille mig hvordan det er. Men Rly GZ!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Jun 2 2012 01:12pm
Tillykke man! :D
Held og lykke med dem ^_^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Jun 2 2012 01:21pm
Tillykke med dem! ;)
Member
Posts: 83,142
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Jun 2 2012 01:37pm
Stort tillykke med dem :D

Har i fundet navnene til dem endnu? :P
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 2 2012 01:45pm
Quote (IAcid @ Jun 2 2012 08:08pm)
gg men low level


Meget low lvl.. Men det er rigtig sunde og raske..

Quote (exiter_dk @ Jun 2 2012 08:10pm)
For hårdt at se damen lide så meget? Kan kun forstille mig hvordan det er. Men Rly GZ!


Det tror jeg, plus alle følelserne som lige pludselig kom..
Men bare det at hun har så ondt, også intet kunne gøre, det er slemt..

Quote (Sirax @ Jun 2 2012 08:37pm)
Stort tillykke med dem :D

Har i fundet navnene til dem endnu? :P


Den første fødte hedder Olivia og lillesøsteren hedder Emmeli..
Det er sådan kæresten vil have det stavet, ville selv have det Emily..
Go Back To Dansk Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll