Quote (IAcid @ Jun 2 2012 08:08pm)
gg men low level
Meget low lvl.. Men det er rigtig sunde og raske..
Quote (exiter_dk @ Jun 2 2012 08:10pm)
For hårdt at se damen lide så meget? Kan kun forstille mig hvordan det er. Men Rly GZ!
Det tror jeg, plus alle følelserne som lige pludselig kom..
Men bare det at hun har så ondt, også intet kunne gøre, det er slemt..
Quote (Sirax @ Jun 2 2012 08:37pm)
Stort tillykke med dem

Har i fundet navnene til dem endnu?

Den første fødte hedder Olivia og lillesøsteren hedder Emmeli..
Det er sådan kæresten vil have det stavet, ville selv have det Emily..