d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Level 60 Idag :-d
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 2 2012 07:45am
Så blev man endelig level 60 jeg har haft en masse nedetider så jeg kunne ikke komme ind


Skal lige høre om noget - Kan man finde Set items nu fordi man er level 60 eller kunne man også det tidligere? jeg har ingen Uniques / Set items fundet endnu o_o
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 2 2012 08:10am
Jeg fandt ikke nogle uniques før Inferno, men man kan godt. Jeg er ikke sikker på set items.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Jun 2 2012 08:19am
GZ dude
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
Jun 2 2012 08:41am
Grats! ;)
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 2 2012 12:48pm
Tak og tak, hvor mange lvl 60'ere har i :o?
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Jun 2 2012 01:54pm
gz, jeg har en lvl 28! fordi jeg ingen PC har lige pt !! :D
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 2 2012 01:59pm
Quote (LazyDazy @ Jun 2 2012 08:54pm)
gz, jeg har en lvl 28! fordi jeg ingen PC har lige pt !! :D


Hæhæ jeg spiller også på min fars konto på diablo fordi han spiller ikke selv spillet haha
og det gode er at når han endelig gør så sidder han bare og træner min karakter :D
Bygger en Demon hunter eller Witch doctor næste gang skal bare lige igennem inferno
Member
Posts: 4,377
Joined: Dec 12 2009
Gold: 0.00
Jun 2 2012 02:58pm
Quote (PoD_Clan @ 2 Jun 2012 21:59)
Hæhæ jeg spiller også på min fars konto på diablo fordi han spiller ikke selv spillet haha
og det gode er at når han endelig gør så sidder han bare og træner min karakter :D
Bygger en Demon hunter eller Witch doctor næste gang skal bare lige igennem inferno


Inferno er ikke noget man bare lige kommer igennem, medmindre du køber dig vej til det :P

e/: GZ level 60!

This post was edited by MuhaGodlike on Jun 2 2012 02:58pm
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Jun 2 2012 06:32pm
Quote (PoD_Clan @ Jun 2 2012 08:59pm)
Hæhæ jeg spiller også på min fars konto på diablo fordi han spiller ikke selv spillet haha
og det gode er at når han endelig gør så sidder han bare og træner min karakter :D
Bygger en Demon hunter eller Witch doctor næste gang skal bare lige igennem inferno


Spiller din far d3? What :-P
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Jun 3 2012 01:21am
Quote (JVL @ Jun 3 2012 01:32am)
Spiller din far d3? What :-P


Det gør min far.. Han er lvl 60 barb, med rimelig gear..
Han gamer faktisk rigtig meget, feks Cabal, battlefield 3 og nu diablo 3..
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll