d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > W.t.f
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 1 2012 01:48am
hvorfor bliver et topic som det her lukket i det danske forum?
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62825504&f=47

ingen d3 topics er blevet lukket
næsten lige under buch94 topic er der topic med en som needer wps til d3 som også er servie men ikke bliver lukket fordi det er d3
det giver inden mening
:unsure:

This post was edited by IAcid on Jun 1 2012 01:48am
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Jun 1 2012 01:51am
skriv til azkaban. det er nok ham der bedst kan svare på det..
og 80 % af de topics som bliver lavet i dansk forum burde lukkes.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 1 2012 01:56am
Quote (Bjerre @ 1 Jun 2012 09:51)
skriv til azkaban. det er nok ham der bedst kan svare på det..
og 80 % af de topics som bliver lavet i dansk forum burde lukkes.


sandt det virker lidt til at personen som lukkede det topic selv spiller d3 og derfor ikke lukker de andre?
reglerne burde være ens for alle
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 1 2012 02:39am
Inb4 han poster at det var i det forkerte forum og ignorerer fuldstændig den anden del af dit spørgsmål.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jun 1 2012 02:52am
Quote (Molle_fkk @ 1 Jun 2012 10:39)
Inb4 han poster at det var i det forkerte forum og ignorerer fuldstændig den anden del af dit spørgsmål.


inb4 det her topic blir lukket med en eller anden latterlig grund
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 1 2012 05:21am
Hvis du er utilfreds med reglerne, så burde du skrive til ham der laver dem, njaguar. Det er ikke fordi det er direkte forbudt at lave en service for andre, men det hører til et andet sted, derfor blev den lukket her. Hvorfor eller hvorfor ikke andre tråde holdes åbne, det bør du skrive en PM om. Situationen bliver ikke mere overskuelig af at der bliver oprettet tråde herinde hvergang nogen føler at dem selv eller andre er blevet uretfærdigt behandlet.

Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 1 2012 06:15am
Quote (Whyred @ Jun 1 2012 01:21pm)
Hvis du er utilfreds med reglerne, så burde du skrive til ham der laver dem, njaguar. Det er ikke fordi det er direkte forbudt at lave en service for andre, men det hører til et andet sted, derfor blev den lukket her. Hvorfor eller hvorfor ikke andre tråde holdes åbne, det bør du skrive en PM om. Situationen bliver ikke mere overskuelig af at der bliver oprettet tråde herinde hvergang nogen føler at dem selv eller andre er blevet uretfærdigt behandlet.


Det jo ikke som sådan reglerne, der er problemet i dette tilfælde, det er tolkningen af dem. Derfor vil det være pænt fjollet at skrive til njag, da OP's problem skyldes mods (og nej, det var ikke kritik eller et forsøg på at fornærme jer, kære herskere. Lad venligst min warn være)

This post was edited by Molle_fkk on Jun 1 2012 06:16am
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 1 2012 06:24am
Quote (Molle_fkk @ 1 Jun 2012 13:15)
Det jo ikke som sådan reglerne, der er problemet i dette tilfælde, det er tolkningen af dem. Derfor vil det være pænt fjollet at skrive til njag, da OP's problem skyldes mods (og nej, det var ikke kritik eller et forsøg på at fornærme jer, kære herskere. Lad venligst min warn være)



Men services hører ikke rigtig til her. Det rører mig ikke personligt, jeg synes det er genialt at folk er villige til at hjælpe andre. Men jeg kan heller ikke forstå man brokker sig, for det handler bare om at tråden skal flyttes et andet sted hen.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Jun 1 2012 06:27am
Quote (Whyred @ Jun 1 2012 02:24pm)
Men services hører ikke rigtig til her. Det rører mig ikke personligt, jeg synes det er genialt at folk er villige til at hjælpe andre. Men jeg kan heller ikke forstå man brokker sig, for det handler bare om at tråden skal flyttes et andet sted hen.


Delvist enig. Synes det giver meget god mening at undre sig over hvorfor lige den tråd bliver lukket når masser af D3 ting forbliver urørte.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jun 1 2012 06:35am
Quote (Molle_fkk @ 1 Jun 2012 13:27)
Delvist enig. Synes det giver meget god mening at undre sig over hvorfor lige den tråd bliver lukket når masser af D3 ting forbliver urørte.



Det kunne man måske så skrive en PM og spørge om. Jeg tror svaret skal findes i at, så vidt jeg kan se er der ikke mange af de d3 relaterede tråde som direkte repræsenterer en service, i den form som ikke hører til her. Det er kun mit bud, og vi kan allesammen give vores besyv med, men ved at skrive en PM kunne man få det svar man søgte.

This post was edited by Whyred on Jun 1 2012 06:35am
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll