Quote (Whyred @ Jun 1 2012 01:21pm)
Hvis du er utilfreds med reglerne, så burde du skrive til ham der laver dem, njaguar. Det er ikke fordi det er direkte forbudt at lave en service for andre, men det hører til et andet sted, derfor blev den lukket her. Hvorfor eller hvorfor ikke andre tråde holdes åbne, det bør du skrive en PM om. Situationen bliver ikke mere overskuelig af at der bliver oprettet tråde herinde hvergang nogen føler at dem selv eller andre er blevet uretfærdigt behandlet.
Det jo ikke som sådan reglerne, der er problemet i dette tilfælde, det er tolkningen af dem. Derfor vil det være pænt fjollet at skrive til njag, da OP's problem skyldes mods (og nej, det var ikke kritik eller et forsøg på at fornærme jer, kære herskere. Lad venligst min warn være)
This post was edited by Molle_fkk on Jun 1 2012 06:16am