d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Aww Yea, Nu Det Sgu Min Tur B) > Til At Lave Et Topic :p
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 31 2012 05:52am
Så fik man sgu endelig sit profiber B)

40/40 og så får man sgu det her:



Det satme service! :D
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 31 2012 05:55am
Hvilken udbyder og hvor meget giver du om måneden ?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 31 2012 06:01am
Quote (waw @ May 31 2012 01:55pm)
Hvilken udbyder og hvor meget giver du om måneden ?


Waoo (tre-for)
Jeg køre på et tilbud de havde for noget tid siden, så 199 for 6 måneder :)
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 31 2012 06:03am
Quote (TheAngel @ 31 May 2012 13:01)
Waoo (tre-for)
Jeg køre på et tilbud de havde for noget tid siden, så 199 for 6 måneder :)


:O
Lyder sku billigt, nice.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 31 2012 06:03am
Quote (waw @ May 31 2012 02:03pm)
:O
Lyder sku billigt, nice.


Det er billigt :thumbsup:
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 31 2012 08:40am
Quote (TheAngel @ 31 May 2012 13:52)
Så fik man sgu endelig sit profiber B)

40/40 og så får man sgu det her:

http://www.speedtest.net/result/1981696684.png

Det satme service! :D


Jeg er satme jelly. :drool:

Og så til den pris!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 31 2012 09:31am
Quote (Grandebedte @ May 31 2012 04:40pm)
Jeg er satme jelly. :drool:

Og så til den pris!





:drool:
Love it ^^
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 31 2012 11:57am
Quote (TheAngel @ May 31 2012 04:31pm)
http://www.speedtest.net/result/1982078194.png


:drool:
Love it ^^


Omg gieb
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 31 2012 12:34pm
Betaler for 4/2 og jeg får ca. 2/1. Men det ok, kun 355 om måneden B)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 31 2012 12:52pm
Quote (Tigerss @ 31 May 2012 20:34)
Betaler for 4/2 og jeg får ca. 2/1. Men det ok, kun 355 om måneden  B)


:rofl:
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll