d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dr Licens
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 05:00am
signejtillicens . blogspot . com/2007/12/sdan-undgr-du-at-betale-licens.html (den sletter åbenbart noget af linket)

læste denne her igennem, eftersom jeg har tænkt over konsekvenserne , hvis jeg frameldte licens.

Har hverken radio eller TV kanaler (har dog et TV), kun internet, hvor jeg ikke så meget som går ind på noget der har med DR at gære..

Vil det være dumt at framelde Licens, eller kan det få store konsekvenser i form at retten/bøder?

This post was edited by LazyDazy on May 30 2012 05:01am
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 05:13am
I og med at du har et TV i husstanden og Internet forbindelse i hvilken som helst form, så er du forpligtiget til at betale dyre domme til licens..
Do like the rest, stay in your nest and don't fucking ever pay.. Jeg smider personligt alle mine giro kort ud og lader som ingenting, det har fungeret godt de sidste 7 år.. :)
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 05:16am
Man risikere ikke nogle kæmpe domme for at undlade at betale? :lol:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 30 2012 05:20am
Quote (LazyDazy @ May 30 2012 06:46am)
Man risikere ikke nogle kæmpe domme for at undlade at betale?  :lol:


Min undskyldning er "jeg glemte, at betale til tiden og må derfor vente et halvt år på næste regning"
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 30 2012 08:59am
Såfremt du har mulighed for at se tv, høre radio, gå på nettet enten via pc eller mobil er du skal du betale licens. Det er lame men sådan er det og der er sikkert en del flere faktorer der taler for at du skal betale.

Fx betyder en bil med radio i at du skal betale.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 09:07am
De første mange gange sender de bare et brev. Efter noget tid modtager du en telefonopringning, hvor du - med lidt held - kan overbevise dem om, at du ikke ejer andet end en telefon uden internet og en radio, og kan nøjes med de der 400 kr. årligt eller hvad det er for "den lille licenspakke". Men ja, ellers kan du jo være heldig at de bare giver op, hvis du ignorerer dem længe nok, men det er optimistisk. Oh, og ulovligt selvfølgelig.
Banned
Posts: 31,873
Joined: May 12 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 10:31am
Lad vær med at betale for det lort, det for pensionister, hvem fuck ser DR anyway LOL
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 30 2012 10:45am
Så det at jeg har internet adgang til min pc gør jeg skal betale 200 kr..
men jeg kan som sådan ikke blive straffet for at opsige licensen, jeg kan bare ignorere dem?
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
May 30 2012 11:16am
de skal nok få deres penge :) ja bliv bare ved med at lyve overfor dem, det skal nok løse det hele så de glemmer alt om jer!

Ignorer jeres regninger, best idea ever!

This post was edited by Huffie on May 30 2012 11:30am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 30 2012 11:21am
Quote (waw @ May 30 2012 06:31pm)
Lad vær med at betale for det lort, det for pensionister, hvem fuck ser DR anyway LOL


Folk der ønsker at få mere ud af fjernsynet end hjernedød underholdning.
Go Back To Dansk Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll