De første mange gange sender de bare et brev. Efter noget tid modtager du en telefonopringning, hvor du - med lidt held - kan overbevise dem om, at du ikke ejer andet end en telefon uden internet og en radio, og kan nøjes med de der 400 kr. årligt eller hvad det er for "den lille licenspakke". Men ja, ellers kan du jo være heldig at de bare giver op, hvis du ignorerer dem længe nok, men det er optimistisk. Oh, og ulovligt selvfølgelig.