d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Level 48
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,390
Joined: Dec 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 29 2012 05:02pm
Det går fremad, Level 48 Monk Act 4 Nightmare.

Har spillet sammen med en Demon hunter hele dagen hold kæft de vilde ^_^
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 29 2012 07:01pm
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 29 2012 07:30pm
Quote (TheAngel @ May 30 2012 01:01am)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!


tag dig lige sammen. Hvad med du besøger nogle venner eller få noget frisk luft? I stedet for at game 12+ timer hverdag.. som du selv siger du gør? Det da en underlig mentalitet at have.....


og til topic starten.. Nice! giv den gas :=) Jeg er selv DH! fucking elsker "deres" pure dps

MVH
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 30 2012 12:57am
Quote (TheAngel @ 30 May 2012 03:01)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
May 30 2012 03:07am
Quote (TheAngel @ May 30 2012 02:01am)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!


Ingen grund til at rage.
Bare fordi der er lavet et topic, SKAL der ikke kun skrives i det?
Retired Moderator
Posts: 13,444
Joined: Jan 23 2009
Gold: 13.25
Trader: Trusted
May 30 2012 03:17am
Lad være med at poste her, medmindre det er relevant for topic.

Mere spam/flame vil resultere i warns - jeg er træt af, at se I sviner hinanden til.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 30 2012 04:12am
Quote (TheAngel @ 30 May 2012 03:01)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!


vil give dig ret men havde nok valgt nogle andre ord det er ret træls at se på når man ikke selv spiller de :P
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 30 2012 04:22am
Quote (TheAngel @ May 30 2012 03:01am)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!


http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=56929747

Og så lad være med at klikke på topics du kan se han har lavet.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 30 2012 06:39am
Quote (TheAngel @ 30 May 2012 03:01)
Stop nu med at poste dit f***ing fremskridt i nyt topic hver dag omg........

Hvis du er så skide interreseret i at folks skal kende dit fremskridt, så post det i Diablo 3 topicet, som er blevet lavet for den grund!
Damn hvor savner jeg den tid hvor du ikke postede her overhovedet, og det satme ikke mange post du har nået at lave!


Quote (franek @ 30 May 2012 08:57)
hahahahahahahahahahahahahahahaha


Vouch :rofl:

Grats PoD_Clan! Spiller ikke selv så kan ikke relatere, men det virker da til, at du laver fint fremskridt.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 30 2012 06:43am
Wizard 60 Inferno act 1
Monk 51 Hell act 1
Demon Hunter 28 Normal act 4
Barbarian 30 Nightmare Normal act 4
Witch Doctor 2 normal act 1

:P x)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll