Quote (LazyDazy @ 29 May 2012 14:03)
vil du forslå AMD over Nvidia? hvad jeg ved er prisen på AMD billigere med samme ydeevne nærmest?
hvorfor ikke den nye ivy bridge til 100 kr ekstra?
kan man godt finde en PSU der dækker strømbehovet til kun 400 kr?
ja evt en anden cpu køler?
og tror jeg går fy-fy

undskyld mine mange noob spørgsmål, prøver bare at sætte mig lidt ind i tingene xD
Altså jeg ville foretrækker et ADM, da de kan overclocke helt fantastisk. Man får virkelig meget ydelse for pengene.
Har ikke læst de bedste anmeldelser som den nye IB, derefter ser jeg bedre værdi ved at købe den "ældre". Så længe det er en K-model, så går det sku nok.
PSU = ja, det burde være muligt.
Vil kraftigt råde dig til at tage et smut forbi www.hardwareonline.dk, mange råd at hente

Så kan du skrive både mine, og dine forslag ned. Så får du flere vinkler på. Også sig at du allerede har en Windows Licens, istedet for at sige den er *lånt på ubestemt tid* ^^