d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kørekort Nogle Som Kan Forklar Mig Det Her
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 28 2012 03:03pm
HI :wub:

Det her billede giver ingen mening for mig

der er 2 spor men jeg skal holde mig bag bilen

forklar mig ;)

Krydserne er rigtige som de er men jeg mener noget andet fordi der 2 spor lol



This post was edited by FlowiZ on May 28 2012 03:04pm
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 28 2012 03:06pm
nok fordi, hvis du ligger dig bagi ude i venstre vognbane vil han trække ud i højre og så ka du overhale ham derefter
hvis du fortsætter med uændret hastighed ville du jo lave en højre overhæling som ikk er tilladt
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
May 28 2012 03:08pm
du må ikke overhale indenom, derfor bremser du
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 28 2012 03:08pm
Quote (A_D @ 28 May 2012 22:06)
nok fordi, hvis du ligger dig bagi ude i venstre vognbane vil han trække ud i højre og så ka du overhale ham derefter
hvis du fortsætter med uændret hastighed ville du jo lave en højre overhæling som ikk er tilladt


Nå okai så højre overhalinger er ikk tilladt


TAKKKK skal du have!

This post was edited by FlowiZ on May 28 2012 03:09pm
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 28 2012 03:09pm
Quote (FlowiZ @ May 28 2012 10:08pm)
Nå okai så højre overhalinger er ikk tilladt


Nej :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 28 2012 03:11pm
Quote (FlowiZ @ May 28 2012 10:08pm)
Nå okai så højre overhalinger er ikk tilladt


TAKKKK skal du have!


B)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 28 2012 03:19pm
I hvert fald ikke til køreprøven, men det er da sket for mig før eller siden, men ikke med vilje eller for at genere nogen.
Member
Posts: 18,675
Joined: Oct 11 2006
Gold: 43,996.00
May 28 2012 03:31pm
En som vil være venlig at forklar mig disse krydser har sat dem tilfædigt og kan stadig ikk få den rigtg lol

hva fanden skal jeg holde tilbage for de har deres egen bane ?



This post was edited by FlowiZ on May 28 2012 03:31pm
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 28 2012 03:51pm
Quote (FlowiZ @ 28 May 2012 23:08)
Nå okai så højre overhalinger er ikk tilladt


TAKKKK skal du have!


:rofl:

nej de giver et klip :(


Quote (FlowiZ @ 28 May 2012 23:31)
En som vil være venlig at forklar mig disse krydser har sat dem tilfædigt og kan stadig ikk få den rigtg lol

hva fanden skal jeg holde tilbage for de har deres egen bane ?

http://i46.tinypic.com/23tqra1.png


jeg ville sætte dem

ja
nej
nej

This post was edited by IAcid on May 28 2012 03:54pm
Retired Moderator
Posts: 23,285
Joined: Feb 8 2006
Gold: 146,970.00
Trader: Trusted
May 28 2012 03:52pm
Billede nr. 2
1. Ja
2. Nej
3. Nej

Efter min overbevisning skal svaret se således ud.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll