d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Skive Festival I Morgen!
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 28 2012 09:44am
Ja så går det sku løs i morgen, eller først onsdag for nogen, men alle os andre, vi rammer Skive i morgen! :-D
Er der andre herinde der skal med til Skive Festival? Hvor skal i sove henne hvis det er? Jeg selv skal sove på campen med en del fra min efterskole af og venner deroppe af omkring :P
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 28 2012 09:53am
Poker Status: Paid-Back lækkert tag B) og god tur
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 28 2012 10:03am
Quote (IAcid @ May 28 2012 03:53pm)
Poker Status: Paid-Back lækkert tag B) og god tur


Jo tak jo tak, det tog også 4 timer at skaffe de 8k fg :(
Og igen, jo tak jo tak :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
May 28 2012 11:00am
Quote (Headshot @ May 28 2012 05:03pm)
Jo tak jo tak, det tog også 4 timer at skaffe de 8k fg :(
Og igen, jo tak jo tak :lol:


Hvis bare jeg kunne skaffe det på 4 timer, havde jeg da været glad ^^
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 28 2012 03:44pm
Quote (berens @ May 28 2012 05:00pm)
Hvis bare jeg kunne skaffe det på 4 timer, havde jeg da været glad ^^


Haha, det er jo så nemmere for dig nu du har 7k fg i forvejen, det er bare 2x 4k hu :P
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 28 2012 03:48pm
Quote (Headshot @ May 28 2012 11:44pm)
Haha, det er jo så nemmere for dig nu du har 7k fg i forvejen, det er bare 2x 4k hu :P


Hvis man vinder ja
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 28 2012 04:07pm
Quote (TheAngel @ May 28 2012 09:48pm)
Hvis man vinder ja


Når man spiller i BnP, så skal det gå helt galt hvis du ikke vinder :lol:
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 28 2012 05:18pm
Well, godnat folkens, nu skal der hviles til 5 dages intensiv druk..
Vi ses søndag fellas! Medmindre nogen kommer til Skive selvfølgelig :lol:
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
May 29 2012 11:12am
lol ha det sjovt!! husk pics =)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 29 2012 11:21am
Quote (sunden @ May 29 2012 07:12pm)
lol ha det sjovt!! husk pics =)


NEEEEEEEEEJ FOR GUDS SKYLD NEJ!!!!

Det meste af hans facebook er spammet med ham og hans nøgenhed -_-
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll