Done!
Quote (ZwiX @ 24 May 2012 13:22)
Færdig.
Omkring smag skulle der ikke være noget neutralt?
Det burde der være, ja.
Quote (MrLennon @ 24 May 2012 15:16)
Done, Er det sådan at du kan poste nogle resultater senere ?
Ville gerne se hvad folket har og sige til energidrinks 
Det vil jeg egentlig også gerne se på
