d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til En Markedsundersøgelse > Om Energidrikke
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 24 2012 05:06am
Vil blive meget glad hvis i kunne finde tid til at besvare dette spørgeskema :)

Der er 7 spg. omkring energidrikke så det er ikke noget der tager lang tid.

http://www.surveymonkey.com/s/TT7J9WN



TAAAAAK!
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 24 2012 05:15am
Så er den udfyldt! God arbejdslyst :)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 24 2012 05:17am
Np!
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 24 2012 05:21am
Værs'go.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 24 2012 05:22am
Færdig.
Omkring smag skulle der ikke være noget neutralt?
Member
Posts: 16,197
Joined: Mar 25 2007
Gold: 77.87
May 24 2012 05:48am
Done :)

God arbejdslyst!
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 24 2012 07:16am
Done, Er det sådan at du kan poste nogle resultater senere ?
Ville gerne se hvad folket har og sige til energidrinks :)
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 24 2012 08:41am
Quote (MrLennon @ 24 May 2012 15:16)
Done, Er det sådan at du kan poste nogle resultater senere ?
Ville gerne se hvad folket har og sige til energidrinks :)


Vouch.
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 24 2012 09:10am
Done!

Quote (ZwiX @ 24 May 2012 13:22)
Færdig.
Omkring smag skulle der ikke være noget neutralt?
Det burde der være, ja.

Quote (MrLennon @ 24 May 2012 15:16)
Done, Er det sådan at du kan poste nogle resultater senere ?
Ville gerne se hvad folket har og sige til energidrinks :)
Det vil jeg egentlig også gerne se på :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 24 2012 09:29am
Det er til en hovedopgave, men kan self smide resultatet op :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll