d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > _hva Så Drenge, Og Evt Piger!_ > Lækkert Sommer Vejr Var ;)?
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,833
Joined: Dec 28 2007
Gold: 7.77
Trader: Trusted
May 23 2012 03:49pm
Hvad fordriver i jeres ''sommer'' med, med det vejr vi har lige pt, synes selv det er super lækkert, SELVFØLGELIG!!!

- Jeg går selv og klargøre MC til ny sæson ^_^


Venlig Hilsen Zamm
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 23 2012 03:53pm
Sidde indenfor hele ferien og skrive digte om mit liv, hører heavy metal og spille lidt splatter wars III, eller Demon Dimension II, eller noget lign.

Men dit bud lyder også fint :)
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 24 2012 12:30am
Jeg skal arbejde hele sommeren, dog skal jeg 1 uge til lalandia :lol:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 24 2012 01:31am
Tyrkiet, også rent faktisk holde ferie.. Har sku ikke haft en sommerferie længe hvis jeg blot kunne slappe af.
Member
Posts: 11,262
Joined: Sep 6 2009
Gold: 1.06
May 24 2012 01:33am
masser af fodbold basketball og strandture !, skal godt nok læse en del men feste og hygge kommer først :P
og lave lidt musik a og til :) nu venter man jo af lige vel på at få noget nyt udstyr ^_^

This post was edited by The_Sigan on May 24 2012 01:37am
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 02:11pm
Cykling >
Member
Posts: 220
Joined: Apr 18 2011
Gold: 150.00
May 24 2012 02:20pm
Det er fucking lækkert.
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 02:29pm
Quote (Goehns @ May 24 2012 09:20pm)
Det er fucking lækkert.


Gu det ej.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 24 2012 02:35pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ 24 May 2012 09:31)
Tyrkiet, også rent faktisk holde ferie.. Har sku ikke haft en sommerferie længe hvis jeg blot kunne slappe af.


ja hej
Member
Posts: 20,325
Joined: Mar 5 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 24 2012 02:35pm
Quote (IAcid @ May 24 2012 09:35pm)
ja hej


Hold din fucking kæft
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll