d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Cowlvl? > ??
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 12:06pm
hvad er det for noget, og hvorfor laver folk runs?
får man noget specielt?
eller mass XP?
og skal man være igennem nightmare f.eks. for at kunne joine en andens NM run?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 12:17pm
Man får faktisk som alle andre steder det samme gear. Exp er ligeså ledes.

Og nej, man behøver ikke være noget igennem.



This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 19 2012 12:17pm
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 12:20pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 19 2012 07:17pm)
Man får faktisk som alle andre steder det samme gear. Exp er ligeså ledes.

Og nej, man behøver ikke være noget igennem.

http://www.youtube.com/watch?v=JeQzJC-vS40


er det seriøst rigtigt med den video?

og hvad er pointen med det så?
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 12:21pm
Quote (Marquina @ 19 May 2012 20:20)
er det seriøst rigtigt med den video?

og hvad er pointen med det så?


Ja den er seriøst. Pointen er den samme som i Cow Farm. Der ingen pointe.

Grunden til Blizzard har lavet det sådan, er fordi spillet tit bliver kritiseret for at være for mørkt, og manglende på farver.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 12:22pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 19 2012 07:21pm)
Ja den er seriøst. Pointen er den samme som i Cow Farm. Der ingen pointe.

Grunden til Blizzard har lavet det sådan, er fordi spillet tit bliver kritiseret for at være for mørkt, og manglende på farver.


der var høj droprate i de gamle cowruns før de blev nerfed, mht. til highrunes :-) i 1.08 /09 osv hvis jeg husker rigtigt :)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 19 2012 12:23pm
Quote (Marquina @ 19 May 2012 20:20)
er det seriøst rigtigt med den video?

og hvad er pointen med det så?


At d3 fik MEGA meget kritik fordi det var for "tegneserieagtig" og mindede om en barnlig udgave af d2 lidt a.la. wow. Enkelte lavede jokes med at man ligeså godt kunne spille som en lyserød enhjøring og det tager de så lidt pis på.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 12:24pm
Quote (Monze @ May 19 2012 07:23pm)
At d3 fik MEGA meget kritik fordi det var for "tegneserieagtig" og mindede om en barnlig udgave af d2 lidt a.la. wow. Enkelte lavede jokes med at man ligeså godt kunne spille som en lyserød enhjøring og det tager de så lidt pis på.


hm k, har du så ik en video med de rigtige "lvl" ? ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 12:24pm
Quote (Marquina @ 19 May 2012 20:22)
der var høj droprate i de gamle cowruns før de blev nerfed, mht. til highrunes :-) i 1.08 /09 osv hvis jeg husker rigtigt :)


Vil mene at dropraten er relativ høj i Unicorn Farm :P
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 12:43pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 19 2012 07:24pm)
Vil mene at dropraten er relativ høj i Unicorn Farm :P


har du ik et link til det rigtige istedet for dit pokemon link? :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 19 2012 01:02pm
Quote (Marquina @ 19 May 2012 20:43)
har du ik et link til det rigtige istedet for dit pokemon link? :D


Hvad?
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll