d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Wizard Spg > Dmg
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 10:42am
Er det korrekt forstået at min dmg med wizard rent faktis er den jeg kan se i "I"?
For det virker lidt mærkeligt at mine spell's bliver påvirket af et mele våbens dmg ???!?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 18 2012 10:50am
Dine spells bliver påvirket af dit våben. %'erne på spells referer til din DPS så vidt jeg har forstået det.
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 11:04am
Quote (Whyred @ May 18 2012 05:50pm)
Dine spells bliver påvirket af dit våben. %'erne på spells referer til din DPS så vidt jeg har forstået det.


dps?
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 18 2012 11:10am
er selv wizard og fatter ikke rigtig min dmg på spells :DD
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 18 2012 11:15am
ja det er & af det som er under I
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 11:22am
Hold CTRL nede over jeres spell, så står det der!
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 18 2012 11:40am
Quote (Organized @ May 18 2012 06:22pm)
Hold CTRL nede over jeres spell, så står det der!


Danke!
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 11:53am
dog synes jeg ikke det giver mening at mele weapons giver mere skade en våben med int på..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 18 2012 12:30pm
Quote (Organized @ May 18 2012 06:53pm)
dog synes jeg ikke det giver mening at mele weapons giver mere skade en våben med int på..


Nej synes også det er latterligt.. Der er jo faktisk ingen grund til at bruge staves/wands o.o
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 18 2012 12:33pm
Quote (Legendsarmy @ May 18 2012 08:30pm)
Nej synes også det er latterligt.. Der er jo faktisk ingen grund til at bruge staves/wands o.o


Du kan få staves med over 400 dmg har jeg set :)
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll