☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Hvor Langt Er I? > Diablo 3
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 623
Replies: 26
Track Topic
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#1
May 16 2012 06:31am
hey!
tænkte på hvor langt folk var?
jeg kunne nemlig godt bruge en hånd med sidste bossen i act 2.
han er for hardcore !
på hell er lvl 55 WD
Bjerre
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold
:
5,790.00
#2
May 16 2012 06:56am
vi er næsten ved diablo på nm du er velkommen til at join .
JelleDK
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold
:
655.43
#3
May 16 2012 07:37am
Jeg er på sofa'en, overvejende, om man skal købe det..
Men ved det ikke rigtigt, gider ikke at betale, for så finde ud af jeg synes det er lort..
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#4
May 16 2012 09:11am
akt 2 nm
Dement123
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold
:
0.00
#5
May 16 2012 09:33am
act 1 nm lvl 33 barb, 800 dps
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#6
May 16 2012 10:33am
Quote (eLmasten @ 16 May 2012 14:31)
på hell er lvl 55 WD
Er selv Act 2 NM - 38 Barb.
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 16 2012 10:33am
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#7
May 16 2012 11:42am
drenge hvorfor i så langsomme?
nu jeg 57 act 3
Whyred
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold
:
7,525.26
#8
May 16 2012 11:47am
Act 3 Nightmare level 45
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#9
May 16 2012 11:56am
Quote (eLmasten @ May 16 2012 07:42pm)
drenge hvorfor i så langsomme?
nu jeg 57 act 3
Fordi jeg er træt af at dø med min demon hunter
det så OP dmg i nm... og så hell pff
Bliver træt af at dø xD så rage quitter lige lidt..
Sunline
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold
:
6,532.69
Trader:
Trusted
#10
May 16 2012 12:48pm
Lige kommet til act3!
... normal
Har ikke haft så meget tid.. lvl 19 wizard
btw, på skill planlæggeren på blizzards side kan man selv rykke rundt på det hele.. Skal man i et vist lvl før man kan det, eller er jeg bare en tard? Mere præcist, så har jeg en secondary spell jeg gerne vil bruge på mit primary slot
Go Back To
Dansk
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact