d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Karakterer
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 16 2012 12:23am
er jeg den eneste som har fået dem idag?
hvordan er jeres? :D
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 16 2012 01:10am
Dansk niveau A SKR 4
Dansk niveau A MDT 00
Engelsk niveau A SKR 00
Engelsk niveau A MDT 02
Samfundsfag niveau C MDT 00
Afsætning niveau A SKR 02
Afsætning niveau A MDT 00
Spansk niveau A SKR 00
Spansk niveau A MDT 00
Matematik niveau B MDT 7
Matematik niveau B SKR 4

- Og mangler stadig at få karaktere fra VØ, men pt. ser det ikke for godt ud :/

This post was edited by Headshot on May 16 2012 01:13am
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 16 2012 01:25am
Quote (Headshot @ 16 May 2012 09:10)
Dansk niveau A  SKR 4
Dansk niveau A  MDT 00
Engelsk niveau A  SKR 00
Engelsk niveau A  MDT 02
Samfundsfag niveau C  MDT 00
Afsætning niveau A  SKR 02
Afsætning niveau A  MDT 00
Spansk niveau A  SKR 00
Spansk niveau A  MDT 00
Matematik niveau B  MDT 7
Matematik niveau B  SKR 4

- Og mangler stadig at få karaktere fra VØ, men pt. ser det ikke for godt ud :/


det ser godt ud med mat :D
jeg skal op i skriftlig mat kunne ikke passe mig bedre :bouncy:

Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 16 2012 01:56am
Quote (IAcid @ May 16 2012 07:25am)
det ser godt ud med mat :D
jeg skal op i skriftlig mat kunne ikke passe mig bedre  :bouncy:


Det ved jeg nu ikke, for har fået at vide af ham at jeg ikke siger en skid i mat, og jeg ligger til at dumpe, men alligevel giver han mig 7 i mundtlig.
Og så har vi haft 8 afleveringer i år, hvor 5 af dem har været på 12, én på 10 og den første vi havde fik jeg 4 i. Og i de prøver vi har haft gennem året har jeg fået alt fra 10-12 og en på 7, men alligevel får jeg kun 4 i skr mat??

Og i engelsk plejer jeg altid at få 7-10 før jeg kom her på HHX, og herude har jeg fået mellem 4-7, langt flere 4 taller og måske også et enkelt 02, men alligevel får jeg 02 i mundtlig hvor jeg intet siger og 00 i skriftlig hvor jeg klare mig bedst?

Og sådan kan jeg blive ved i flere fag.... Jeg synes det er korrupt herude...

- og er du da god til matematik? :) good luck sir!

This post was edited by Headshot on May 16 2012 01:57am
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 16 2012 01:57am
Quote (Headshot @ May 16 2012 08:10am)
Dansk niveau A  SKR 4
Dansk niveau A  MDT 00
Engelsk niveau A  SKR 00
Engelsk niveau A  MDT 02
Samfundsfag niveau C  MDT 00
Afsætning niveau A  SKR 02
Afsætning niveau A  MDT 00
Spansk niveau A  SKR 00
Spansk niveau A  MDT 00
Matematik niveau B  MDT 7
Matematik niveau B  SKR 4

- Og mangler stadig at få karaktere fra VØ, men pt. ser det ikke for godt ud :/


:O
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 16 2012 02:11am
Quote (Headshot @ 16 May 2012 09:56)
Det ved jeg nu ikke, for har fået at vide af ham at jeg ikke siger en skid i mat, og jeg ligger til at dumpe, men alligevel giver han mig 7 i mundtlig.
Og så har vi haft 8 afleveringer i år, hvor 5 af dem har været på 12, én på 10 og den første vi havde fik jeg 4 i. Og i de prøver vi har haft gennem året har jeg fået alt fra 10-12 og en på 7, men alligevel får jeg kun 4 i skr mat??

Og i engelsk plejer jeg altid at få 7-10 før jeg kom her på HHX, og herude har jeg fået mellem 4-7, langt flere 4 taller og måske også et enkelt 02, men alligevel får jeg 02 i mundtlig hvor jeg intet siger og 00 i skriftlig hvor jeg klare mig bedst?

Og sådan kan jeg blive ved i flere fag.... Jeg synes det er korrupt herude...

- og er du da god til matematik? :) good luck sir!


skal virkelig træne det håber jeg kan forbedre det :D
min tysk lærer er også til grin har fået 02 mundtlig og 4 skriftlig i 2 år nu lige meget om jeg er aktiv i hendes timer eller om jeg bare sidder og glor computer jeg kan ikke falde eller stige

This post was edited by IAcid on May 16 2012 02:11am
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 16 2012 02:42am
Quote (IAcid @ May 16 2012 08:11am)
skal virkelig træne det håber jeg kan forbedre det :D
min tysk lærer er også til grin har fået 02 mundtlig og 4 skriftlig i 2 år nu lige meget om jeg er aktiv i hendes timer eller om jeg bare sidder og glor computer jeg kan ikke falde eller stige


Hvordan går det med dig i matematik, og hvad niveau har du det på? :P
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 16 2012 06:09am
Quote (Headshot @ 16 May 2012 10:42)
Hvordan går det med dig i matematik, og hvad niveau har du det på? :P


uden hjælpemidler ikke så godt og med hjælpemidler langt bedre går bare efter et 7 tal
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 16 2012 07:10am
Quote (Headshot @ May 16 2012 08:10am)
Dansk niveau A  SKR 4
Dansk niveau A  MDT 00
Engelsk niveau A  SKR 00
Engelsk niveau A  MDT 02
Samfundsfag niveau C  MDT 00
Afsætning niveau A  SKR 02
Afsætning niveau A  MDT 00
Spansk niveau A  SKR 00
Spansk niveau A  MDT 00
Matematik niveau B  MDT 7
Matematik niveau B  SKR 4

- Og mangler stadig at få karaktere fra VØ, men pt. ser det ikke for godt ud :/


De fleste er blot årskarakterer. Du har vel massere af tid til at tage dig sammen.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 16 2012 12:04pm
Quote (Headshot @ May 16 2012 08:10am)
Dansk niveau A  SKR 4
Dansk niveau A  MDT 00
Engelsk niveau A  SKR 00
Engelsk niveau A  MDT 02
Samfundsfag niveau C  MDT 00
Afsætning niveau A  SKR 02
Afsætning niveau A  MDT 00
Spansk niveau A  SKR 00
Spansk niveau A  MDT 00
Matematik niveau B  MDT 7
Matematik niveau B  SKR 4

- Og mangler stadig at få karaktere fra VØ, men pt. ser det ikke for godt ud :/


omkring det samme med mit lol :D
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll