Quote (Monze @ 15 May 2012 23:58)
normal i d2 er også mega svært. Personligt har jeg ikke gennemført det på under 24 timer endnu..
Første gang du spillede d2? Andy og Duriel var satme ikke noget at kimse af, hverken i et 8-player game eller på single player. Men nu har man selvfølgelig også erfaringen fra d2.

Har ikke spillet d3 så dno.
