d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Er Nemt
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 15 2012 03:50pm
Normal er done >< håbert på noget meget mere svært end d2....
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 15 2012 03:58pm
normal i d2 er også mega svært. Personligt har jeg ikke gennemført det på under 24 timer endnu..
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 15 2012 04:43pm
Quote (Monze @ May 15 2012 10:58pm)
normal i d2 er også mega svært. Personligt har jeg ikke gennemført det på under 24 timer endnu..


This.
Og tror Inferno bliver for sygt
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 15 2012 05:25pm
nightmare er meeeeget vildere end normal... og hell er syyyyyygt
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 15 2012 09:16pm
Prøv en demon hunter i nightmare 4 player game hvis du mener det er for nemt

Mortar og freeze combo mobs, extrafast teleport combo, votex molten combo alle de 3 combos er en sikker død
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 15 2012 10:40pm
Quote (Monze @ 15 May 2012 23:58)
normal i d2 er også mega svært. Personligt har jeg ikke gennemført det på under 24 timer endnu..


Første gang du spillede d2? Andy og Duriel var satme ikke noget at kimse af, hverken i et 8-player game eller på single player. Men nu har man selvfølgelig også erfaringen fra d2. :)

Har ikke spillet d3 så dno. :wacko:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 15 2012 11:16pm
Quote (Grandebedte @ 16 May 2012 06:40)
Første gang du spillede d2? Andy og Duriel var satme ikke noget at kimse af, hverken i et 8-player game eller på single player. Men nu har man selvfølgelig også erfaringen fra d2. :)

Har ikke spillet d3 så dno. :wacko:


Der er belial heller ikke.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 15 2012 11:21pm
Quote (Monze @ 16 May 2012 07:16)
Der er belial heller ikke.


wat
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 15 2012 11:32pm
Quote (Grandebedte @ 16 May 2012 07:21)
wat


Belial er bossen i act 2. Synes han er mindst lige så svær som duriel.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 16 2012 01:26am
Ved ikke rigtigt, om jeg gider at prøve spillet..
Overvejer det, men gider ikke at betale 350 kr, for så ikke at kunne lide det..
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll